ثبت نام

88904002 - 021

سحر میرزایی | معلم خصوصی ریاضی کلاس هشتم در تهران

سحر میرزایی هستم فارغ التحصیل دانشگاه امیرکبیر با مدرک فوق لیسانس در رشته ریاضی در حال حاضر معلم خصوصی ریاضی کلاس هشتم در تهران هستم.

سحر میرزایی هستم فارغ التحصیل دانشگاه امیرکبیر با مدرک فوق لیسانس در رشته ریاضی در حال حاضر معلم خصوصی ریاضی کلاس هشتم در تهران هستم.

از سال ۸۹ در حال تدریس ریاضی هستم که مربوط به پایه های سوم راهنمایی و اول دبیرستان سابق تا ۳سال اخیر است که بعد از تغییرات نظام آموزش پرورش مشغول به تدریس کلاس ریاضی هشتم شده‌ام در این مدت ۸ سال در مدارس غیرانتفاعی تهران آموزشگاه ها و منازل مشغول به تدریس خصوصی ریاضی بودن در مدرسه دولتی نیست کلاس گروهی هشتم نیز داشته ام.

من در تدریس ریاضی کلاس هشتم دارای جدیدترین متدهای تدریس می باشند و کاملا صبور و آرامش خاصی را در تدریس دارم و از تجربه کافی در این پای برخوردارم.

معمولاً در کلاس‌ها سوال ها و تمارین متنوع و کاربردی را برای دانش آموزان هشتم ترم می‌کنند در شروع تدریس از مثال های عینی استفاده می‌کنم و سعی می کنم ریاضی را به زبان دانش آموزان کاملاً ساده بیان کنم.

معمولاً در جلسات خصوصی نیز با مثال های ساده تدریس را شروع می کنم و بعد از مطمئن شدن از فهمیدن مطالب مثال های متداول را هل می کنم و آخر هر جلسه برای جلسه آینده تعدادی تمرین در جهت یادگیری بهتر دانش آموز به او می دهم.

در سالهای گذشته نیز تدریس فیزیک در کلاس دهم و یازدهم نیز داشتم و در موسسه فخر آفرینان و دبیرستان رضوان نیز تدریس داشتم.

من همیشه روی قدرت بیان در تدریس کار می کنم زیرا معتقدم که یک معلم باید خود همیشه در حال یادگیری باشد انتخاب یک شیوه ساده و اصولی و حل تمرین و مثال های جامع و موثر در هر قسمت از دروس کلاس هشتم یا کلاس نهم که بنده تدریس می کنند پایه و اساس سبک تدریس بنده است.

در جلساتی که به طور مستمر با دانش آموزانم دارم سعی می‌کنم قدرت بیان مطالبم را هر جلسه بالاتر ببرم و باعث ایجاد اشتیاق و انگیزه در دانش آموز شود تا او بتواند بدون استرس ریاضی را یاد بگیرد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.