ثبت نام

88904002 - 021

سحر صادقی | تدریس خصوصی ریاضی پایه یازدهم در تهران

من سحر صادقی هستم فوق لیسانس ریاضی از دانشگاه امیرکبیر در حال تدریس خصوصی ریاضی پایه یازدهم در تهران هستم و از سال ۹۲ بعد از فارغ التحصیلی به صورت حرفه‌ای وارد تدریس خصوصی ریاضی شدم.

من سحر صادقی هستم فوق لیسانس ریاضی از دانشگاه امیرکبیر در حال تدریس خصوصی ریاضی پایه یازدهم در تهران هستم و از سال 92 بعد از فارغ التحصیلی به صورت حرفه‌ای وارد تدریس خصوصی ریاضی شدم.

در پنج ساله اخیر در جاهای مختلفی از فعالیت داشتم از جمله مدرسه غیر انتفاعی دخترانه الزهرا و فرهنگسرای خاوران و همچنین فرهنگسرای بهمن مشغول به تدریس خصوصی ریاضی در پایه یازدهم و دهم بوده ام.

به دلیل علاقه به تدریس ریاضی نحوه تدریس همراه میشه با نظام آموزشی آموزش و پرورش به روز می کنم و همچنین از اطلاعات آزاد نیز برای بهتر کردن روش تدریس و انتقال مفاهیم ریاضی استفاده می کنم پایه یازدهم به دلیل جدید بودن و عدم تجربه کافی والدین و حتما نیاز است که در کنار مدرسه دانش آموزان از یک دبیر خصوصی هرچند کم استفاده بکنند زیرا خیلی از دبیران مدرسه نیز تجربه کافی برای تدریس پایه یازدهم را ندارند و معمولا دبیرانی که خودشان تدریس را کاوش می کنند و روش های جدید را یاد می‌گیرند می‌توانند بهتر تدریس کنند.

البته بنده به مدت دو سال هم در پایه های چهارم و پنجم در دبستان شکوفه تدریس کردم اما بعد از آن متوجه شدم که در پایه های دبیرستان بهتر می‌توانم تدریس کنم زیرا برای دانش آموزان دبیرستانی صبر و حوصله و انرژی بیشتری را به خرج می دهم ضمن اینکه خودم تشنه یادگیری مطالب ریاضی پایه یازدهم و دبیرستان هستم در کلاس های مدرسه ام سعی می کنم با دانش آموزان به صورت گروهی کار کنم و در تدریس خصوصی نیز سعی می‌کنم ارتباط قوی با دانش آموز برقرار کنم تمرین های بسیار استانداردی را برای دانش آموزان طراحی می‌کند زیرا خودم به طور کامل واقف فر سوالات ریاضی پایه یازدهم هستم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.