ثبت نام

88904002 - 021

ساناز میر اکبری طاها | تدریس خصوصی ریاضی دوم در منزل

ساناز میر اکبری طاها کارشناس آموزش ریاضی ابتدایی و از سال ۸۲ مشغول به تدریس خصوصی ریاضی دوم در منزل هستم.

ساناز میر اکبری طاها کارشناس آموزش ریاضی ابتدایی و از سال ۸۲ مشغول به تدریس خصوصی ریاضی دوم در منزل هستم.

از دانشگاه آزاد تهران جنوب مدرک تحصیلی ام را دریافت کردم سه سال پشت سرهم تدریس خصوصی اول دبستان را در مدرسه دولتی انجام دادم و از سال ۹۳ تا ۹۷ معلم ریاضی دوم دبستان در مدرسه دولتی نرگس بودم.

تدریس خصوصی ریاضی در تهران را به مدت ۱۲ سال انجام دادم و در این راه تجارب بسیار زیادی را کسب کردم.

به دلیل اینکه به صورت تخصصی روی آموزش درس ریاضی در دوره اول ابتدایی تمرکز دارم ارتباط خیلی خوبی با دانش آموزان برقرار می کنم و در کار تدریس خصوصی در منزل بسیار موفقم.

من معمولا ریاضی را به دانش آموزان دوم با شعر و نقاشی و استفاده از مثال های واقعی آموزش می‌دهم دانش آموز را در کار تدریس و با شیوه پرسش و پاسخ مشارکت می‌دهم در روانشناسی برخورد با کودکان مطالعات زیادی دارم و این کار باعث می شود که در فرآیند تدریس خصوصی ریاضی بتوانم ارتباط خیلی خوبی با دانش آموزان برقرار کنم بر اساس متدهای جدید دنیا تدریس می‌کنم به دانش‌آموزان انگیزه لازم را می‌دهم که بتوانند با علاقه ریاضی را یاد بگیرند.

از نظر من ریاضی باید درک شود و در ذهن دانش آموز جا بیفتد نه اینکه با حل نمونه سوالات تکراری یک روند تکراری حفظ شود باید با مثال های عینی تدریس شود و حتی در بعضی مواقع لازم است که دانش آموز با ساخت یک کاردستی مطلب ریاضی را بفهمد در اصل دانش آموز بعضی اوقات لازم دارد که نکته ریاضی را لمس کند تا آن مفهوم از ریاضی برای همیشه در ذهن او بماند.

به طور کلی بنده در تدریس خصوصی ریاضی دوم در منزل از روش های عینی برای تفهیم هرچه بهتر مطالب ریاضی و از اشکال و شعر نیز برای یادگیری بهتر استفاده می کنم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.