ثبت نام

88904002 - 021

رویا کلامی | معلم تدریس خصوصی ریاضی هشتم در منزل

اینجانب رویا کلامی فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک از دانشگاه تهران.

اینجانب رویا کلامی فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک از دانشگاه تهران.

از زمان تغییرات نظام آموزشی در کشور معلم تدریس خصوصی ریاضی هشتم در منزل هستم.

قبل از آن نیز معلم تدریس خصوصی ریاضی سه پایه راهنمایی اول دبیرستان بودم جمعا ۱۸ سال سابقه تدریس ریاضی را در منزل و آموزشگاه های تدریس خصوصی را دارم.

در حال حاضر هم معلم ریاضی رسمی آموزش و پرورش در پایه هشتم هستم.

من تسلط کامل بر مطالب ریاضی پایه هشتم دارم و توانایی خیلی خوبی در انتقال مفاهیم ریاضی را دارم.

در کلاس گروهی توانایی هدایت کلاس را به خوبی دارم و در کلاس های خصوصی نیز ارتباط بسیار خوبی را با دانش آموزان هشتم و نهم برقرار می کنم.

در جلسات اول تدریس خصوصی ریاضی ابتدا مطالب و نکات مختلف را به دانش آموزان آموزش می دهم و سپس تمرین های بسیار زیادی را با دانش آموز حل می کنم.

و بسته به سطح دانش آموزان سوال‌هایی که کار می‌کنم ممکن است از آسان به سخت باشد و این موضوع کاملا بستگی به سطح علمی دانش آموز دارد و در حالت کلی تلاش بنده این است که مطالب ریاضی هشتم را به صورت ساده و روان به دانش آموزان توضیح دهم و در جزوه ریاضی که مدتهاست در طی این سالها جمع‌آوری کردم به صورت چکیده نکات مهم را به دانش آموزان می گویم.

از نظر من معلم تدریس خصوصی ریاضی هشتم در منزل باید بتواند همان تمرکزی را داشته باشد که در کلاس درس دارد و همچنین باید دانش آموز را نیز در همین جا نگه دارد بسیار مهم است که معلم در تدریس خصوصی منزل هم بتواند تدریس پایه ای و رفع اشکال های پیش نیاز را برای دانش آموز داشته باشد و همچنین از مثالهای کاربردی و ساده استفاده بکند
سبک تدریس بنده هم کاملا پایه و مفهومی است و از همان ابتدای جلسات خصوصی در منزل ذهن دانش آموز را به ریاضی جلب می کنم و تمرکز او را تا آخر کلاس نگه میدارد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.