ثبت نام

88904002 - 021

رویا امامی | تدریس خصوصی ریاضی در تهران

اینجانب رویا امامی هستم کارشناسی ریاضی دانشگاه شهید رجایی و به مدت ۱۱ سال است که در حال تدریس خصوصی ریاضی در تهران هستم.

اینجانب رویا امامی هستم کارشناسی ریاضی دانشگاه شهید رجایی و به مدت 11 سال است که در حال تدریس خصوصی ریاضی در تهران هستم.

در این مدت ۱۱ سال ۶ سال به طور مستمر در پایه های ابتدایی تدریس کردم و چهار سال هم به صورت خصوصی در تهران برای پایه های مختلف فعالیت داشته ام.

از نظر من یک معلم ریاضی خوب می بایست توان بالایی در انتقال مفاهیم پایه مربوطه را داشته باشد.

من در تدریس خصوصی ریاضی روش ها و راهکارهای مختلفی را برای باز کردن لایه های مغزی دانش آموز استفاده می کنم به عنوان مثال اگر دانش آموز شد به رشد مغزی مناسب برای دریافت مفاهیم ریاضی نرسیده باشد با یک بازی ساده یا تمرین کشیدن خط صاف یا خوشنویسی یا هر عمل دیگری که شاید در ظاهر زیاد به ریاضی مربوط نباشد به او تمرین می دهم و دانش آموز با این کار می‌تواند به رشد مغزی خودش کمک کرده و مفاهیم را دریابد.

در بعضی از تدریس های خصوصی ریاضی از پاورپوینت و یا حتی داستانگویی و مشارکت دانش آموز در کلاس استفاده می کنم زیرا این کارها کمک های خیلی زیادی برای انتقال مفاهیم ریاضی در تدریس خصوصی و یا حتی گروهی می کند.

زیرا از نظر من روش پاورپوینت به همراه داستان روش خوبی است روش‌های دیگر مانند ایجاد مسئله نیز می تواند خوب باشد باید توجه داشت که برای تثبیت آموزش روش رقابت و مسابقه عملی همیشه بالا ترین اثر را دارد تا سرعت عمل و دقت بالا رود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.