ثبت نام

88904002 - 021

حسن ملکیان | معلم خصوصی شیمی دوازدهم

من حسن ملکیان هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی و ۱۰ سال است که به عنوان معلم خصوصی شیمی فعالیت می کنم، بیش از ۵ سال سابقه تدریس شیمی دوره دوم متوسطه در مدرسه غیر انتفاعی دارم و همچنین مدرس یکی از موسسات آموزشی معتبر در پایتخت می باشم.

در سال دوازدهم درس شیمی برای دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، با توجه به تاثیر سوابق تحصیلی در قبولی کنکور و همچنین ضریب بالای این درس برای بچه های هر دو رشته در آزمون سراسری می توان گفت یادگیری این درس و کسب نمره عالی از آن در امتحان می تواند موفقیت دانش آموز را تضمین کند.

من حسن ملکیان هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی و 10 سال است که به عنوان معلم خصوصی شیمی فعالیت می کنم، بیش از 5 سال سابقه تدریس شیمی دوره دوم متوسطه در مدرسه غیر انتفاعی دارم و همچنین مدرس یکی از موسسات آموزشی معتبر در پایتخت می باشم.

درس شیمی از جمله دروسی است که یادگیری آن نیازمند تمرکز و علاقمندی به مباحث علم شیمی است، بنابراین یک معلم با تجربه و ماهر باید جو کلاس را به گونه ای رهبری کند که دانش آموز از حضور  در کلاس شیمی دلزده نشده و در یادگیری و حل مسائل به خوبی پیش برود.

من همیشه سعی کرده ام در کلاس های آموزشی ام از بهترین شیوه های تدریسی استفاده کنم، قدرت کلام و ارتباط صمیمانه ام با دانش آموزان سبب شده است که بسیاری از شاگردانم برای حضور در کلاس های شیمی لحظه شماری کنند، ضمن این که استفاده از پتانسیل وجودی دانش آموزان در امر آموزش می تواند انگیزه و توانایی آنها را برای یادگیری بیشتر کند.

برای مثال در کلاس های مدرسه من همیشه از دانش آموزان می خواهم که قبل از حضور در کلاس درس را خوانده و قبل از تدریس رسمی یکی از دانش آموزان به طور داوطلبانه آنچه را که از مطالعه درک کرده تشریح می کند، این گونه تمرکز کلاس برای درک مفاهیم و رسیدن به پاسخ پرسش های ذهنی بالا می رود.

در کلاس دوازدهم باید به استرس های دانش آموز برای شرکت در امتحان نهایی و کنکور توجه کرد و با جملات انگیزشی و تشویق مداوم و همچنین ارائه نکات تستی و مهم هر مبحث او را برای مطالعه دقیق، هدفمند و با اعتماد به نفس بالا آماده کرد.

در کلاس های خصوصی معمولا بعد از یک تشریح کلی و ساده از مبحث درسی نوبت به حل مسائل و تمرینات می رسد و بیشتر تمرکز روی نکات مهم و دوره مباحث کاربردی و روش های تستی است، بنابراین یک برنامه ریزی دقیق و درست برای دانش آموز می تواند حکم عامل اصلی موفقیت در آزمون ها و کنکور را داشته باشد.

پیشنهاد من به والدین گرامی این است که در انتخاب مدرس خصوصی درس شیمی بسیار حرفه ای و تخصصی عمل کنند و همچنین انتظار دارم که نظارت دقیقی بر عملکرد دانش آموز و روند یادگیری و پیشرفت او داشته باشند.

به دانش آموزان نیز پیشنهاد میکنم، حتما یک برنامه هدفمند بلندمدت برای مطالعه، تمرین، تکرار و مرور درس شیمی داشته باشند و البته مهارت های تست زنی و بررسی سوالات کنکور سالهای گذشته را فراموش نکنند تا در یادگیری درس شیمی دوازدهم موفق بوده و نتیجه خوبی در امتحان و کنکور کسب کنند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.