ثبت نام

88904002 - 021

مهشید نادری | تدریس خصوصی ریاضی کلاس هشتم تقویتی

مهشید نادری هستم مدرس خصوصی ریاضیات در مقاطع مختلف تحصیلی، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی هستم و بیش از ۵ سال است که به تدریس ریاضیات در پایه های مختلف مشغول هستم.

تدریس ریاضیات به عنوان یک درس مفهومی و مهم از شرایط خاصی برخوردار است و یادگیری آن نیز مستلزم تمرکز و دقت بالا است. برای بسیاری از دانش آموزان ساعات کلاس درسی برای آموزش دقیق ریاضیات کافی نیست و گاهی نیاز است که از کلاس های تقویتی و معلم خصوصی استفاده کنند، این مسئله به ویژه هنگام امتحانات بیشتر به چشم می خورد.

مهشید نادری هستم مدرس خصوصی ریاضیات در مقاطع مختلف تحصیلی، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی هستم و بیش از 5 سال است که به تدریس ریاضیات در پایه های مختلف مشغول هستم.

اکثر ما یادگیری ریاضی را اینگونه متوجه شده ایم که در کلاس درس بنشینیم، معلم درس را توضیح دهد و ما فرمول هایی که او می گوید را حفظ کرده و در حل مسائل از آنها استفاده کنیم، اما به عنوان یک معلم ریاضی باید بگویم این شیوه درستی برای یادگیری درس ریاضی نیست. اگرچه ریاضی یک درس کاملا معلم محور است اما دانش آموزان تا فرمول های درس ریاضیات را کاملا درک نکنند قادر به حل مسائل متفاوت نخواهند بود. به عبارت دیگر حفظ کردن درس ریاضی تفکری کاملا غلط است.

برای مثال من برای تدریس درس ریاضی هشتم، ابتدا مبحث را به صورت ساده برای دانش آموز توضیح می دهم، گاهی وقت ها نیاز است که برخی از نکات از دروس سال های گذشته برای دانش آموز مرور شود، در این صورت بخشی از ساعت کلاس را به مرور درس ها اختصاص می دهم.

یکی از روش های من برای این که دانش آموز به مباحث درسی مسلط شود استفاده از نمونه سوالات امتحانی است، بهترین شیوه برای درک نکات مهم دروس استفاده از این دست سوالات است، چرا که معمولا سوالات امتحانی از نکات مهم درس ها استخراج می شود. بنابراین دانش آموز می تواند به خوبی نکات مهم را فراگرفته و در حل مسائل از آنها استفاده کند.

در حال حاضر کتب کمک درسی زیادی در بازار موجود است که می توان از آنها برای حل تمارین بیشتر کمک گرفت. بهتر است در هر جلسه از کلاس های خصوصی حتما یکی دو سوال به عنوان یک امتحان یا تست کوچک به دانش آموز داده شود تا در صورت وجود ابهام یا اشکال، بتوان به خوبی موانع یادگیری را مرتفع کرد.

نباید فراموش کرد که درس ریاضیات یک درس پیوسته است و اکثرا مباحث درسی در سالهای مختلف تحصیلی به هم ارتباط دارند، بنابراین بهتر است که دانش آموزان با پایه قوی از ریاضیات به سالهای بالاتر برسند تا دچار مشکل نشوند. اکثر والدین فکر میکنند که برگزاری کلاس های تقویتی یا جبرانی صرفا به زمان امتحانات تعلق دارد، اما برای بسیاری از دانش آموزان نیاز است که جلسات زیادی به عنوان کلاس تقویتی برگزار شود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.