ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی ششم در منزل

نازنین بزرگی فر هستم با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی برق به مدت ۳ سال است که در تدریس خصوصی کتاب ریاضی ششم در منزل فعالیت می کنم ۲ سال هم در مدرسه دخترانه ششم درس دادم و یک سال هم طراح سوال و مشاور مدرسه بودم.

نازنین بزرگی فر هستم با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی برق به مدت 3 سال است که در تدریس خصوصی کتاب ریاضی ششم در منزل فعالیت می کنم 2 سال هم در مدرسه دخترانه ششم درس دادم و یک سال هم طراح سوال و مشاور مدرسه بودم.

من در تدریس خصوصی ریاضی منزل بسته به سطح درسی دانش آموز نوع تدریسم متفاوت است چون اساسا” تدریس خصوصی به دلیل انفرادی بودن کلاس باید کاملا” با سلیقه دانش آموز سازگاری داشته باشد.

من کاملا” مفهومی تدریس می کنم و اگر دانش آموز همکاری داشته باشد نکات تستی و بالاتر از کتاب هم به او آموزش می دهم.

من در کلاس های تقویتی ششم هم تدریس کردم و در کلاس سبک تدریسم به صورت مشارکتی است و سعی می کنم ذهن دانش آموز را با ریاضی درگیر کنم برای تدریس خصوصی ریاضی ششم در منزل جزوه به خصوصی دارم و بعد از این که ایراد های دانش آموز را در جلسه اول برسی کردم بر اساس سطح او تدریس می کنم تا علاقه او را به ریاضی بیشتر کنم تمرین های منزلی که به دانش آموز می دهم با توجه به هوش و استعداد یادگیری او متفاوت است و همیشه به والدین می گویم که حتی سطح ریاضی و میزان یادگیری دو قلو ها هم با هم متفاوت است چراکه روند یادگیری به اراده دانش آموز هم مربوط است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.