ثبت نام

88904002 - 021

امید عامری | آموزش مفهومی ریاضی نهم در تهران

من امید عامری هستم، کارشناسی ارشد ریاضیات محض و مدرس خصوصی ریاضی پایه نهم، ریاضی کنکور و ریاضی تیزهوشان در تهران هستم. بیش از ۷ سال است که به آموزش ریاضی در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول هستم و ۳ سال است که به صورت  اختصاصی ریاضی نهم درس می دهم.

درس ریاضی سال نهم آخرین کتاب در دروه اول متوسطه است و می توان گفت که منابع آن تکمیل کننده مباحثی است که در سالهای هفتم و هشتم آموخته اید. ضمن این که باید برای ریاضیات سال دهم در سال دوم متوسطه آماده شوید، بنابراین می توان گفت که این کتاب یکی از مهمترین دروس در سال نهم محسوب می شود.

برای این که در آموزش مفهومی ریاضی موفق باشید بهتر است برای خود هدف و برنامه ای در نظر بگیرید، درس خواندن بی هدف شما را از رسیدن به مقصدی که در نظر دارید دور می کند، اگر در یادگیری درس ریاضی ضعیف هستید می توانید برای خود برنامه ریزی استفاده از کلاسهای تقویتی و معلم خصوصی را ترتیب دهید.

من امید عامری هستم، کارشناسی ارشد ریاضیات محض و مدرس خصوصی ریاضی پایه نهم، ریاضی کنکور و ریاضی تیزهوشان در تهران هستم. بیش از 7 سال است که به آموزش ریاضی در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول هستم و 3 سال است که به صورت  اختصاصی ریاضی نهم درس می دهم.

بهتر است ابتدا یک معلم با تجربه و مهارت میزان تسلط شما به درس را محک بزند، باید مشخص شود که تا چه اندازه برای یادگیری مباحث جدید آماده هستید و نقاط ضعف و قوت شما در یادگیری ریاضی کدام است، می توانید کلاس را روی یادگیری اشکالات و نقاط ضعف خود متمرکز کنید، یا برای بهبود وضعیت درسی و پیشرفت و مهارت بیشتر در یادگیری در کلاس شرکت کنید.

آموزش مفهومی به این معنا است که شما مفاهیم ریاضی را کاملا بلد باشید نه این که آنها را حفظ کرده و بعد از مدتی به فراموشی بسپارید. برای این که مطالب را به صورت مفهومی بیاموزید باید تمرین های زیادی از هر مبحث حل کنید. این کار باعث می شود که به راحتی سوال را آنالیز کرده و بتوانید در مورد شیوه های پاسخگویی به سوالات به خوبی عمل کنید. استفاده از نمونه سوالات امتحانی را فراموش نکنید، این کار شما را با انواع مختلف سوالات آشنا می کند، به این ترتیب اعتماد به نفس بیشتری برای شرکت در امتحان خواهید داشت.

بهتر است هر از گاهی خود را محک بزنید، شرکت در آزمون های کلاسی یا آنلاین میتواند راه خوبی برای این کار باشد،  محک زدن به شما کمک می کند تا بدانید کدام مباحث درسی را به خوبی نیاموخته اید و تمرکز خود را روی یادگیری این دروس صرف کنید.

یادگیری ریاض مستلزم این است که شما بسیاری از مفاهیم پایه ای را به خوبی یاد گرفته باشید، در صورتی که در یادگیری این مفاهیم مشکل داشته باشید مطمئنا دروس جدید را نیز به خوبی یاد نمی گیرید. پس اگر مشکل شما در این زمینه است باید کلاس هایی داشته باشید که مروری بر درس های گذشته را در برنامه داشته باشد.

مهمترین مسئله برای این که بتوانید ریاضی را به شکل مفهومی بیاموزید این است که همواره تمرینات منظم و ارزیابی های مستمر داشته باشید، به محض این که سوالی در ذهن شما پیش آمد یا به اشکالی برخوردید آن را یادداشت کرده و از معلم خود در کلاس بپرسید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.