هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

چرا معلم های مدرسانه از بهترین معلمان تهران هستند؟

مدرسانه همواره برای تدریس خصوصی و کلاس های گروهی بهترین معلم ها و دبیران خانم و آقا را انتخاب می کند تا بهترین نتایج برای دانش آموزان و موسسه ریاضی حاصل شود. شاید برای شما هم سوال شود که مزیت دبیران مدرسانه نسبت به سایر دبیران چیست؟ و چرا معلم های مدرسانه؟

قبلا در مطلب دبیران مدرسانه چه کسانی هستند؟ توضیحات مفید و کاملی داده شده است, اما ما می خواهیم برای اطلاع رسانی بهتر به شما عزیزان باز در این باره توضیحاتی را ارائه دهیم:

۱- همه معلم های مدرسانه فارغ التحصیل بوده و حداقل دارای ۳ سال سابقه تدریس در پایه مربوطه می باشند.

۲- به کارگیری روش های جدید و نوین آموزشی متناسب با سطح یادگیری.

۳- پاسخ گویی کامل و رفع اشکالات پایه ای و مفهومی بصورت کامل.

۴- توانایی تدریس تمامی معلم های مدرسانه توسط افراد باتجربه مورد بررسی قرار می گیرد.

چرا معلم های مدرسانه از بهترین معلمان تهران هستند؟

یکی از مهمترین ارکان آموزشی معلم است، چرا که معلم انتقال دهنده دانش و تخصص به دانش آموز بوده و نهایتا او است که با شیوه های آموزشی مناسب می تواند مهارت یا دانش مورد نظر را به دانش آموز منتقل کند. بنابراین انتخاب مدرس با تجربه و مهارت نقش کلیدی در موفقیت تحصیلی خواهد داشت. در گذشته تلاش بر این بود که از دبیران با تجربه و مهارت در پایه های ابتدایی استفاده شود، اما در سالهای اخیر این مسئله به مراتب کمتر رعایت شده و در نتیجه بسیاری از دانش آموزان با مشکل یادگیری در مدرسه مواجه هستند.

انتخاب بهترین معلم برای تدریس خصوصی

در صورتی که دانش آموز به هر دلیلی از جمله اختلالات یادگیری، عدم تمرکز در کلاس، ضعف سیستم آموزشی و … موفق به آموزش مفاهیم درسی در مدرسه نباشد، ناگزیر به برگزاری کلاس های تقویتی و جلسات آموزشی خصوصی هستیم، بنابراین نقش مدرس خصوصی مناسب در این قسمت از آموزش کاملا مشخص است. دانش آموزی که در سیستم آموزشی رسمی موفق به یادگیری درس نشود، باید با استفاده از یک مدرس با تجربه و مهارت بالا برای کلاس های تقویتی یا تدریس خصوصی این نقص جبران شود. بنابراین با توجه به هزینه ای که دانش آموز و والدین برای یادگیری بهتر درس در کلاسهای خصوصی صرف می کنند، انتظار می رود که بهترین نتیجه نیز حاصل شود.

ویژگی های بهترین مدرس خصوصی

حال که دانستیم نقش معلم خصوصی تا چه اندازه در یادگیری و موفقیت تحصیلی دانش آموز تاثیرگذار است، این سوال مطرح است که بهترین مدرس را با چه ویژگی هایی می توان شناخت. در این بخش شما را با خصوصیات برترین مدرسین آشنا می کنیم.

علاقه به تدریس

مطمئنا تا زمانی که علاقمندی و عشق به تدریس و انتقال دانش وجود نداشته باشد یک معلم نمی تواند با صبوری و تمرکز درس را برای دانش آموز شرح دهد.

توانایی ایجاد علاقه در دانش آموز

نکته مهم بعدی که باید در انتخاب مدرس لحاظ شود قدرت مدرس در ایجاد علاقه و انگیزه در دانش آموز برای مطالعه و یادگیری است، دانش آموزی که نیاز به کلاس خصوصی دارد ممکن است از عدم یادگیری نا امید و سرخورده باشد یا انگیزه لازم برای مطالعه را نداشته باشد، در هر صورت مدرس باید قادر باشد تا انگیزه و علاقه به یادگیری را در دانش آموز ایجاد کند.

قدرت بیان و انتقال مفاهیم

مهمترین توانایی یک مدرس قدرت انتقال مفاهیم و بیان او است، ممکن است که بسیاری از مدرسین عزیز دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی معتبر و بسیار بالایی باشند اما قدرت انتقال دانسته ها با بیان ساده و سلیس را نداشته باشند، بنابراین می توان این ویژگی را یکی از مهمترین ویژگی های یک مدرس خوب دانست.

تسلط به شیوه های آموزشی

سیستم آموزشی کشور ما در سالهای اخیر تغییرات زیادی را از نظر ساختار و محتوا تجربه کرده است، به همین دلیل بسیاری از والدین حتی با تحصیلات بالا نیز نمی توانند به فرزندان خود در یادگیری دروس کمک چندانی کنند، توصیه می شود دبیرانی را به عنوان مدرس خصوصی در اختیار گرفت که به سیستم آموزشی کشور و روش های آموزشی استاندارد کاملا مسلط باشد. چرا که دانش آموز باید مفاهیم درسی را مطابق با استانداردهای تعریف شده در سیستم آموزشی کشور بیاموزد. این مسئله به ویژه در مورد دانش آموزان مقاطع ابتدایی بسیار اهمیت دارد.

وجدان کاری

اگرچه قصد نداریم زحمات همکاران بخش آموزش را زیر سوال ببریم اما متاسفانه این مسئله ای است که باید به آن پرداخت، استفاده بهینه از ساعات درس، ارائه نکات و مفاهیم درسی با تکرار و حل تمرین های بسیار و همچنین پیگیری وضعیت دانش آموز و ارزیابی مداوم آن، در کنار تعامل با والدین می تواند نتیجه بسیار بهتری را برای کلاس های خصوصی رقم بزند. انتظار می رود که یک مدرس خصوصی تمام این مسائل را در نظر داشته و تنها به گذراندن ساعت درسی یا تدریس و حل مسئله اکتفا نکند.

کنترل کلاس درسی

یک کلاس خصوصی معمولا خارج از محیط آموزشی برگزار می شود، مدرس خصوصی خوب کسی است که بتواند کنترل کلاس را به خوبی به دست گرفته و جو آموزشی مناسبی را برای دانش آموز رقم بزند، مدرس باید در کنار رابطه صمیمانه و نزدیک با دانش آموز رسمیت کلاس را حفظ کرده و در عین حال یک کلاس پر انرژی و نشاط داشته باشد، برگزاری جلسات خصوصی با جو سرد و رسمی در درازمدت باعث خستگی دانش آموزان و بی انگیزگی آنها برای شرکت در کلاس خواهد بود.

مهارت بالا در ایجاد تعامل

برای این که بتوان از کلاس های خصوصی بهترین نتیجه را دریافت کرد، مدرس خصوصی باید ارتباط و تعامل خوبی با دانش آموز داشته باشد، هر دانش آموز شخصیت مستقلی دارد، برخی از افراد درونگرا و برخی برونگرا هستند، ممکن است یک دانش آموز بیش فعال یا دانش آموز دیگر با قدرت یادگیری پایین باشد، در هر صورت یک مدرس خوب باید بتواند در جلسه اول شخصیت دانش آموز را شناخته و ارتباط مناسب با او را برقرار کند.

معتمد و با فضایل اخلاقی

حضور معلم خصوصی در حریم خصوصی خانواده و یا حضور دانش آموز در کلاس خصوصی باید با توجه به عرف و شرایط اخلاقی خانواده ایرانی صورت گیرد، بنابراین بسیار مهم است که مدرسی که انتخاب می کنید از فضایل اخلاقی و رفتار مناسب برخوردار باشد.

چرا معلم های مدرسانه از بهترین معلمان تهران هستند

با توجه به مطالبی که بیان کردیم باید متوجه شوید که انتخاب بهترین ها در مجموعه مدرسانه تا چه اندازه برای ما مهم بوده است، ما تلاش کرده ایم که معلم مجموعه مدرسانه را با گذر از فیلترهای بسیار سختگیرانه از نظر علمی و اخلاقی انتخاب کنیم. به همین دلیل با اطمینان می گوییم که مدرسینی که با ما در مجموعه مدرسانه همکاری می کنند بهترین معلمان تهران هستند.

همکاری با مدرسانه و استفاده از کلاس های خصوصی این مجموعه نه تنها تضمین کننده کیفیت یادگیری و آموزش است بلکه مزایای معنوی بسیار از جمله ایجاد انگیزه و علاقه به تحصیل، احساس امنیت و آرامش در کلاس درس و رابطه دوستانه در اشتراک گذاری تجارب و اندوخته ها را به همراه خواهد داشت.

Visits: 241

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.