هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

مونا حاتمی | تدریس با شوق و ذوق مطالب به دانش آموزان

اینجانب مونا حاتمی با مدارک دیپلم ریاضی فیزیک در دبیرستان نمونه دولتی بشری-لیسانس فیزیک حالت جامد دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی-کارشناسی ارشد مهندسی پلاسما دانشگاه شهید بهشتی و همچنین سابقه تدریس در مدرسه ی غیر انتفاعی مریم واقع در کرج مشغول به تدریس درس ریاضی می باشم.

به نظر من علاقه ی جانانه ی خود معلم به ریاضیات ،به منظور تدریس با شوق وذوق مطالب به دانش آموزان یکی از ویژگی های مهم می باشد.

ابتدا باید مدرس تسلط کافی بر مفاهیم داشته باشد و در صورت نیاز خود مدرس بتواند مفاهیم قابل تجسم را به خوبی در ذهن خود ودانش آموزان ترسیم کند .در صورت امکان در مواردی مانند بخش هندسه ،با کشیدن شکل و استفاده از وسایل آموزشی می توان به انتقال بهتر مفاهیم دست یابیم. ولی جدای این موارد به نظر من حل مسائل بیشتر یکی از راهکارهای اساسی است.

من چون خودم مسلط به زبان برنامه نویسی c هستم ، برای افرادی که در حد متوسط یادگیری هستند ، برای حل مسائل و یادگیری مفاهیم ،به دانش آموزان پروژه هایی می دهم که هریک از مسائل را در قالب یک برنامه ی کامپیوتری یاد بگیرند. مثل مفهوم اعداد زوج و…… البته در یک دوره ی کوتاه به طور ابتدایی برنامه نویسی را به دانش آموزان یاد می دهیم.

Visits: 476

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.