من سوسن فردوسی هستم فارغ التحصیل دانشگاه آزاد با سابقه ۱۲ ساله در تدریس خصوصی ریاضی سال دوم ابتدایی در تهران
من از سال ۸۶ پس از فارغ التحصیلی شروع به تدریس خصوصی ریاضی دانشآموزان ابتدایی اول و دوم و سوم نمودم
در میان این سه پایه بر حسب اتفاق بیشتر دانش آموزان در پایه دوم ابتدایی بودند که نیاز به تدریس خصوصی داشتند
من هم اطلاعات و تلاشم را برای تدریس بر این پایه بالابردن و به مرور زمان تخصصا روی پایه دوم ابتدایی تدریس کردم
در این مدت ۱۲ سال در مدارس غیرانتفاعی و آموزشگاه های تدریس خصوصی فعالیت داشتم
دانشآموزان مختلفی در سطح های مقدماتی و پیشرفته و تیزهوشان داشتم و آنها را به نمرات کسب رتبههای بالا در آزمونهای مدرسه و منطقهای رسانده ام
من در تدریس ریاضی دانشآموزان دوم ابتدایی بسیار پر انرژی و تلاش کرد ظاهر می شوم زیرا کودکان خودشان سراسر انرژی هستند و معلم هایی که بی انگیزه هستند را نمی پذیرند زیرا متوجه میشوند که معلم شبیه آنها نیست در نتیجه به درس او هم گوش نمیدهد
از نظر من تدریس مفهومی ریاضی بسیار مهم است و دانش آموزان با تدریس مفهومی ذهنشان درگیر مطالب درسی می شود
من در آموزش مفهومی ریاضی از داستان ها و مثال های کاربردی برای تفهیم بهتر استفاده می کنم برخی از دانش آموزان فقط با داستان و شکل در درس می شوند و به غیر از آن علاقه و آن ندارند
من روی تمام مباحث کتاب ریاضی دانشآموزان دوم ابتدایی مسلط هستند و برای آنها مثالهای کاربردی زیادی و همچنین منابع مختلفی برای آموزش دارم
من به انتقال ساده مفاهیم بنیادی ریاضی بسیار متقدم و اگر دانش آموزان در همین پایه ابتدایی مطالب را درست بفهمند در پایه های بالاتر انگیزه بیشتری برای یادگیری ریاضی دارند زیرا مفهوم پایه را به درستی فهمیده اند
من از سایتها و کتابهای مختلف مباحثی که میخواهم تدریس کنم را به غیر از کتاب درسی جمعآوری میکنم و قبل از اینکه آن را در کلاس تدریس کنم به دقت آن را بررسی و ضعفهای آن را از بین میبرم و برخی اوقات آنها را تبدیل به نقاط قوت می کنم
وقتی معلم به اندازه کافی به مباحثی که میخواهد آموزش دهد فکر کند همیشه راه های بهتری را برای ساده سازی آن پیدا میکند و گاهی یک مثال روزمره می تواند نظر دانشاموزان را به طور کلی در مورد مبحث آموزشی تغییر دهد در نتیجه بهتر است که معلم نگاهی عمیق به آنچه را که میخواهد تدریس کند داشته باشد
Visits: 245