ثبت نام

88904002 - 021

کلاس ریاضی تابستان ۱۴۰۳ در همه پایه ها

کلاس تابستانی ریاضی در مدرسانه در پایه های دوم ، سوم ، چهارم ، پنجم ، ششم ، هفتم ، هشتم ، نهم ، دهم و یازدهم

 

یکی از بهترین کارهایی که دانش آموزان می توانند انجام دهند مرور درس ریاضی در تابستان است ، به این ترتیب در سال جدید با آگاهی و اطلاعات کامل به کلاس درس وارد می شوند و امکان یادگیری مباحث درسی برای آنها بیشتر خواهد بود. به همین دلیل است که بسیاری از والدین تلاش می کنند تا در فصل تابستان کلاس خصوصی ریاضیات همچنان ادامه داشته باشد تا دانش آموز از مباحث ریاضی دور نماند و بتواند هم مروری بر دروس گذشته خود داشته باشد و هم اشکالات احتمالی مربوط به هر درس را رفع کند تا در سال جدید تحصیلی با آمادگی کامل در کلاس درس حاضر شود.

فصل تابستان ذهن دانش آموز و معلم از آرامش بیشتری برخوردار است و دانش آموزان فرصت کافی دارند تا تمرکز بیشتری روی یادگیری ریاضیات داشته باشند.

با توجه به تجربه چندین ساله ای که در برگزاری کلاس های تابستانه ریاضی داریم ما آنچه را که برای دانش آموزان ضروری است را آموزش می دهیم و از بیان نکات غیر ضروری پرهیز می کنیم.

 

تاثیر مثبت کلاس تابستانی ریاضی در یادگیری 

کلاس‌های تابستانی ریاضی می‌توانند به دانش‌آموزان کمک کنند تا مفاهیم ریاضی را بهتر درک کرده و مهارت‌های خود را تقویت کنند. در ادامه به بررسی روش‌های موثر برای یادگیری ریاضی در کلاس‌های تابستانی می‌پردازیم تا به والدین و دانش‌آموزان کمک کنیم تا تصمیم به شرکت در این کلاس‌ها برای یادگیری ریاضی بگیرند.

مزایای کلاس تابستانی ریاضی

شرکت در کلاس‌های تابستانی ریاضی دارای مزایای بسیاری است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • یادگیری درست مفاهیم ریاضی : همان طور که می دانید مباحث کتاب ریاضی پایه های اول تا نهم باهم ارتباط مستقیمی دارند و کاملا” در راستای یکدیگر هستند در نتیجه اگر دانش آموزی هر یک از مفاهیم این پایه ها را به خوبی یاد نگیرد در یادگیری مباحث بعدی نیز به مشکل خواهد خورد. کلاس های تابستانه ریاضی این فرصت را برای دانش آموزان فراهم می کند که اگر مباحثی را از سال های قبل به خوبی فرا نگرفته اند آن را به صورت دقیق و درست درک کنند و برای یادگیری مباحث جدید ریاضی سال آینده تحصیلی کاملا” آماده باشند
  • تمرین مداوم : شرکت در کلاس‌های تابستانی ریاضی به دانش‌آموزان این فرصت می‌دهد تا در کنار با تجربه ترین معلم ها تمرین های بسیار مفهومی را حل کنند و مباحث را خیلی بهتر از قبل به طور ریشه ای یاد بگیرند.

روش‌های موثر کلاس تابستانه ریاضی مدرسانه

برخی روش‌های موثر در کلاس‌های تابستانی ریاضی که در مدرسانه اجرا می شوند عبارتند از :

  • تدریس تعاملی : در کلاس های ریاضی مدرسانه چه در طول سال تحصیلی و چه در کلاس های تابستانه معلمان ریاضی این مجموعه به روش پرسش و پاسخ تدریس می کنند و در این کلاس های تمرکز دانش آموزان تا ۸۰ افزایش پیدا کرده و باعث می شود استفاده به صورت فعال‌تری در کلاس ریاضی حضور داشته باشند و در یادگیری شرکت کنند.
  • انگیزه و اعتماد به نفس : معلمان مدرسانه به خوبی می توانند نقاط قوت دانش آموز را ببینند و روی آن متمرکز شوند تا با همان انگیزه و اعتماد به نفس دانش آموز را برای یادگیری مباحث سخت تر و پیچیده تر افزایش دهند این روش کمک می کند دانش آموزان با جذابیت بیشتری به مفاهیم ریاضی پی ببرند و به ریاضی علاقه مند شوند.
  • ارتباط مستمر و موثر با والدین : در طول کلاس تابستانه ریاضی ، ما با والدین دانش آموز ارتباط موثری را برقرار می کنیم و مواردی چون نقاط قوت و ضعف دانش آموز ، مباحث آموزش داده شده ، مقدار همکاری و پیشرفت دانش آموز و فعالیت های جلسه آینده معلم را با جزئیات کامل به آنها اطلاع‌رسانی می کنیم که این کار می‌تواند فرایند یادگیری دانش آموز را تا ۲۰ درصد افزایش می دهد
  • تشویق به پرسشگری : یکی نقاط ضعف بزرگ مدارس در آموزش ریاضی تعداد بالای دانش آموزان در یک کلاس است که این موضوع باعث می شود معلم فرصت آموزش تحلیل و پرسشگری به دانش آموزان را نداشته باشد. اما معلمان مدرسانه در کلاس های خصوصی تابستانه ریاضی دانش آموزان را تشویق به پرسشگری می کنند و از آنها می خواهند که با تفکر و اندیشه در روند تدریس مشارکت داشته باشند که این موضوع باعث گسترش تفکر تحلیلی وخودآگاه در مورد مفاهیم ریاضی، به آن‌ها کمک می‌کند تا درک عمیق‌تری از موضوعات پیدا کنند.

با توجه به مزایا و روش‌های موثر کلاس تابستانی ریاضی ، شرکت در این کلاس‌ها می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا در طول تابستان بهترین استفاده را از وقت خود برای یادگیری ریاضی ببرند و مهارت‌های آن‌ها را بهبود بخشند.

معلمان برتر مدرسانه

ابتدایی ، متوسطه اول و دوم 

خانم عباسی پور معلم برتر ریاضی و آمار

تمامی پایه ها

خانم معتضدی معلم برتر ریاضی و فیزیک

تمامی پایه ها

خانم ولی زاده معلم برتر فیزیک

متوسطه اول و دوم

خانم حسینی معلم برتر ریاضی

چهارم ابتدایی تا نهم

خانم گنجی معلم برتر ریاضی

معلم علوم و فیزیک 

خانم شجاعی معلم برتر ریاضی

اول ابتدایی تا دوازدهم

خانم باور معلم برتر ریاضی

ابتدایی ، متوسطه اول و دوم

خانم بامداد معلم برتر ریاضی

اول ابتدایی تا دهم

آقای عزیزی معلم برتر ریاضی

متوسطه اول و دوم

خانم ضرابی معلم برتر ریاضی

ابتدایی ، متوسطه اول و دوم

خانم امامی معلم برتر ریاضی

چهارم تا دوازدهم 

خانم جوادی معلم برتر زیست

متوسطه اول و دوم 

خانم عرب معلم برتر شیمی

متوسطه اول و دوم

خانم جوادی معلم برتر عربی و فارسی

متوسطه اول و دوم 

خانم منصوریان معلم برتر زبان انگلیسی

کودکان و نوجوانان

همان طور که می دانید درس ریاضی از اهمیت بالایی برخوردار است و دانش آموزان برای یادگیری آن نیاز به زمان بیشتری نسبت به بقیه درس ها دارند اما در طول سال تحصیلی ، بالا بودن حجم سایر کتاب های درسی اجازه نمی دهد تا دانش آموزان به خوبی روی درس ریاضی متمرکز باشند.

تحقیقات و تجربه هم نشون داده است که معلمین و دانش آموزان به این دلیل که در تابستان به مدرسه نمی روند از ذهن آرام تری برخوردارند که باعث می شود هم ، معلمین در تابستان با حوصله بیشتری تدریس نمایند و هم دانش آموزان ذهن بازتری برای یادگیری داشته باشند.

از طرفی والدینی که فرزندشان را در کلاس های تابستانه ریاضی ثبت نام می کنند هم به یادگیری و فهمیدن ریاضی اهمیت می دهند و هم به دنبال بهبود کیفیت فراگیری و تحلیل ریاضی فرزندشان هستند. زیرا ریاضی مهارت های حل مسئله و قدرت تحلیل دانش آموز را بالا می برد.

باید این واقعیت را پذیرفت دانش آموزانی که در تابستان مباحث ریاضی را مرور نمی کنند و همه چیز را به بعد از شروع سال تحصیلی موکول می کنند با شروع مدارس و سنگین شدن حجم درس ها به سختی می توانند هم مباحث جدید را یاد بگیرند و هم مباحث سال های گذشته را به دلیل ارتباط مباحث ریاضی با یکدیگر به یاد بیاورند.

والدین و دانش آموزان موفق کلاس های تابستانه ریاضی نه یک ضرورت بلکه آن را به عنوان راهی برای پیشرفت می دانند. از دو مزیت اصلی کلاس تابستانی ریاضی می توان به افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان در مدرسه و همچنین فهمیدن مباحث ریاضی اشاره کرد و همان طور که می دانید اعتماد به نفس باعث بالا رفتن انگیزه برای یادگیری مباحث جدید می شود و چیز هایی که انسان ها می فهمند برای همیشه در خاطر آنها می ماند.

معلمین مدرسه به این دلیل که می دانند دانش آموزان در تابستان بسیاری از مباحثی را که در طول سال تحصیلی آموخته اند ، فراموش می کنند در آغاز هر سال تحصیلی چندین هفته را صرف یاد آوری مباحث ریاضی سال گذشته می کنند در صورتی که باید طبق بودجه بندی آموزش و پرورش مباحث ریاضی پایه جدید را تدریس نمایند که این موضوع باعث می شود در انتهای سال تحصیلی سرعت تدریس خود را افزایش دهند تا با بودجه بندی درسی همگام شوند که نتیجه آن هم عدم فراگیری درست دانش آموز خواهد بود در نتیجه گذراندن کلاس تابستانی ریاضی می تواند به طور قابل توجهی این لطمه در درس ریاضی را جبران نماید.

به زبان ساده تر اگر دانش آموز در تابستان فقط در یک کلاس ریاضی هم شرکت کند در طول سال تحصیلی می تواند به اوج برسد

روش تدریس معلمین و پیگیری پشتیبانی مدرسانه به گونه ای طراحی شده که دانش آموزان با شرکت در کلاس های تابستانه ریاضی نه تنها از افت تحصیلی خود جلوگیری می کنند بلکه به آنها کمک می کند که در طول سال ، روی پیشرفت تحصیلی متمرکز باشند و همچنین به تقویت  آنچه که از قبل در مورد مباحث ریاضی می دانستند بپردازند.

البته دانش آموزان با شرکت در آزمون تعیین سطح ریاضی نیز می توانند سطح ریاضی خود را از سال های گذشته بسنجند.

برنامه آموزشی ما در کلاس های تابستانه ریاضی

در طول برگزاری کلاس های تابستانه ما دائماً  گزارش های هر جلسه معلمان بر اساس ارزیابی و مشاهده ای که از دانش آموز در کلاس ریاضی داشته اند را جمع آوری کرده و پس از بررسی آن را برای والدین ارسال می کنیم تا پیشرفت هر دانش آموز را بسنجیم. در واقع با این روش می خواهیم مطمئن شویم که دانش آموزان مباحث درسی را فهمیده اند و برای رفتن به پایه بعد آماده اند.

برنامه های آموزشی مدرسانه مفهومی و بر اساس روش های تدریس مدرسه است.معلمین مدرسانه به غیر از روش های تدریس استاندارد مدرسه از روش های دیگری هم برای تفهیم بهتر درس ریاضی استفاده می کنند

توجه شخصی

کلاس های خصوصی تک نفره حضوری و آنلاین به معلمان اجازه می دهد تا توجه فردی خود را به هر دانش آموز نشان دهند و مفاهیم ریاضی را به زبانی ساده و قابل فهم به هر دانش آموز به طور مجزا آموزش دهند همچنین با پیشرفت هر دانش آموز معلمین از نمونه سوالات پیچیده تری برای حل تمرین استفاده می کنند.

یکی از بهترین کارهایی که دانش آموزان می توانند انجام دهند مرور درس ریاضی در تابستان است ، به این ترتیب در سال جدید با آگاهی و اطلاعات کامل به کلاس درس وارد می شوند و امکان یادگیری مباحث درسی برای آنها بیشتر خواهد بود. به همین دلیل است که بسیاری از والدین تلاش می کنند تا در فصل تابستان کلاس خصوصی ریاضیات همچنان ادامه داشته باشد تا دانش آموز از مباحث ریاضی دور نماند و بتواند هم مروری بر دروس گذشته خود داشته باشد و هم اشکالات احتمالی مربوط به هر درس را رفع کند تا در سال جدید تحصیلی با آمادگی کامل در کلاس درس حاضر شود.

نظر والدین درباره مدرسانه​

سوالات متداول درباره کلاس تابستانی ریاضی

برای ثبت نام باید با شماره های مدرسانه تماس بگیرید و با مشاور ثبت نام صحبت کنید. توضیحاتی که شما در مورد فرزندتان به ما می دهید به ما کمک می کند تا مناسب ترین دبیر را برای او انتخاب کنیم.

۸۸۹۰۴۰۰۲ - ۸۸۹۰۶۹۰۹ - ۶۶۷۱۳۴۷۲ - ۴۴۰۲۵۸۶۰ - ۲۶۵۷۰۸۱۰ 

کد تهران ۰۲۱

مدت زمان هر جلسه از کلاس های تابستانه به صورت خصوصی ۹۰ دقیقه یا ۱ ساعت و نیم است.

بله معلم در طول تابستان ثابت است

در طول برگزاری کلاس های تابستانه ما هر جلسه گزارش های دقیقی را بر اساس ارزیابی و مشاهده معلمان برای والدین ارسال می کنیم تا شما والدین محترم بتوانید پیشرفت فرزندتان را بسنجید.

با توجه به این که کلاس های تابستانه آنلاین مدرسانه در اسکایپ برگزار می گردد همه کلاس ها ضبط شده و شما بعد از هر جلسه می توانید فیلم درسی ذخیره شده را دانلود نمایید

توجه داشته باشید تنها ۳۰ روز زمان برای دانلود ویدیو فرصت خواهید داشت

اگر والدین یا دانش آموز کنسلی کلاس را ۶ ساعت قبل از کلاس خصوصی به گروه پشتیبانی اطلاع دهند هزینه پیش ما محفوض می ماند و کلاس جبرانی در وقت بعدی تشکیل می گردد

توی کلاس تابستانه ریاضی تمام تمرکز ما روی وضعیت دانش آموز است یعنی اگر دانش آموزی از پایه های قبل در ریاضی مشکل داشته باشد ما ابتدا تمام مباحثی را که یاد نگرفته است را به صورت مفهومی به او آموزش می دهیم و سپس شروع به آموزش مباحث درسی سال بعد می کنیم.

ممکن است دانش آموزی تمام مباحث ریاضی سال های قبل را به خوبی فرا گرفته باشد که در این صورت ما شروع به آموزش مباحث ریاضی پایه تحصیلی بعدی دانش آموز خواهیم کرد که اگر این روال در سل تحصیلی نیز ادامه پیدا کند سطح آموزش ریاضی دانش آموز را به پیشرفته و تیزهوشان تغییر خواهیم داد

در صورت اشغال بودن خط ها  بعدا” تماس بگیرید

مشاور تحصیلی

واتساپ و تلگرام مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

28 پاسخ

  1. سلام وخسته نباشید از آموزشگاه مدرسانه تشکر میکنم بابت مدیریت و معلمان خوب وباتجربه که در اختیار ما گذاشتن واقعا ازشون تشکر ویژه دارم

    1. سلام. پسر من می خواهد در کلاس های ریاضی هفتم و هشتم شرکت کند. کلاس ها آنلاین هستند یا حضوری ؟ کلاس ها از کدام تاریخ شروع می شود؟

      1. سلام وقت بخیر

        کلاس ها برای تهران حضوری و آنلاین برای خارج از تهران فقط آنلاین

        گروهی آنلاین از تیرماه

        خصوصی هر زمان که شما بخواهید

        برای اطلاعات بیشتر با ۸۸۹۰۴۰۰۲ تماس بگیرید کد تهران ۰۲۱

  2. با سلام، فرزند من با چند جلسه شرکت در کلاس خصوصی ریاضی مدرسانه توانست نمره‌ی بسیار خوبی در این درس کسب کند. با تشکر از معلم باتجربه و مدیر مدرسانه

    1. مُدرسانه از همکاری شما در روند جلسات تشکر می کند

      ضمن این که همکاری و تلاش فرزند شما نیز قابل تقدیر است

  3. مرکز آموزشی مُدرسانه کارآمد و مناسب حتی در شرایط ضیق وقت و تراکم امتحانات،متشکل از کادر و مدرسان حرفه‌ای و دقیق-مؤدب و منظم- با انصاف و دلسوز می‌باشد؛به عنوان اولیاء و همچنین فرزندمان در پایه هفتم از عملکرد عالی مجموعه مُدرسانه سپاسگزاریم.

  4. سلام. دخترم از آموزگار ریاضی مدرسانه استفاده کرد و نهایتا نمره بسیار خوبی کسب کرد. از مجموعه مدرسانه متشکرم

    1. از توجه شما عزیزان سپاسگزاریم

      لطف شما مشتریان عزیز شامل حال ما بوده است و خوشحالیم توانستیم به وظیفه خود عمل کنیم

  5. سلام برای دخترم ازمدرسانه دبیر ریاضی گرفتم وباتدریس آموزگارخوبشون و نحوه بیان و آموزش عالیشون دخترم با کسب نمره خوب توانست به پایه بالاتربرود. ازآموزشگاه مدرسانه ودبیر عزیزشون ممنونم.

    1. پیام های شما عزیزان باعث دلگرمی ماست
      مُدرسانه به وجود شما عزیزان افتخار می کند با تشکر ویژه از شما جناب آقای عنبرستانی

  6. با سلام، فرزند من با کمک معلمان دلسوز این آموزشگاه توانست در امتحانات ورودی دوره متوسطه اول مدرسه حنان قبول شود . این آموزشگاه همیشه باعث دلگرمی من است چون هر موقع احساس می کنم پسرم در درسی نیاز به کمک و آموزش بیشتر دارد ،همیشه به این آموزشگاه تکیه می کنم . می خواستم از این آموزشگاه و جناب آقای فخارزاده معلم ریاضی پسرم تشکر کنم .

    1. بی نهایت سپاسگزاریم شما مشتری عزیز به ما لطف دارید ارائه خدمات به شما عزیزان باعث افتخار ماست بسیار خوشحالیم که توانستیم کمی از دغدغه آموزشی شما عزیزان بکاهیم

  7. سلام ، در اواسط سال تحصیلی بود که با مدرسانه آشنا شدیم و چندی نگذشت که شاهد تحول در درس ریاضی دخترم شدم و وقتی که دخترم در امتحان پایان سال نمره کامل را در ریاضی کسب کرد فهمیدم که مدرسانه کارش رو بلده ..
    بدینوسیله بر خود لازم میدانم تا از زحمات معلم صبور خانم معتضدی و همچنین خانم منصوریان و کلا موسسه مدرسانه که ما را در رسیدن به هدفمان یاری کردند تشکر کنم و از خداوند متعال برایشان برکت و روزی سرشار ،آرزو میکنم . موفق و پیروز باشید

    1. با سلام

      وقت بخیر

      جناب دقیقی پیام خوب شما انرژی بخش ادامه راه ماست

      چه افتخاری از این بالاتر که شما عزیزان از عملکرد مدرسانه راضی هستید

      با تشکر از این که لطف خودتون رو شامل حال ما کردید

  8. سلام برای پسرم از مدرسانه دبیر ریاضی گرفتم و با تدریس آموزگار خوبشون و نحوه بیان و آموزش عالیشون پسرم با کسب نمره خوب توانست به پایه بالاتر برود.

  9. سلام ما واقعا از مدرسانه راضی هستیم خواهر من نمره ترم اولش زیر ۱۰ بود به کمک مدرسانه ترم آخر با نمره ۱۹ قبول شد.
    از زحمات بی دریغ شما ممنونم

    1. با سلام

      از این که توانستیم به وظیفه مان به خوبی عمل کنیم خوشحالیم

      از همکاری شما هم در روند رشد خواهرتون صمیمانه تشکر می کنیم

    1. سلام

      نظر لطف شماست

      از این که به سایت مدرسانه توجه می کنید سپاسگزاریم

      از ارسال پیام خوبتون که به ما قوت قلب زیادی میده صمیمانه تشکر می کنیم

  10. صمیمانه از مدیریت ودبیران محترم تشکر میکنم بابت همه زحمات یکساله درپناه خدا سلامت وبرقرار باشید

    1. با سلام

      از این که مدرسانه را برای تدریس خصوصی ریاضی ماه صنم انتخاب کرده اید صمیمانه تشکر می کنیم

    1. با سلام وقت بخیر
      برای کلاس حضوری اگر در تهران هستید فقط به صورت خصوصی منزل امکان پذیر خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.