ثبت نام

88904002 - 021

کاربرگ فصل ۱ تا ۸ ریاضی نهم با جواب – ۲۴ سوال

کاربرگ ریاضی نهم فصل 1 تا 8 کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی نهم کاربرگ ریاضی نهم فصل اول تا هشتم کاربرگ ریاضی نهم کل کتاب

کاربرگ فصل ۱ تا ۸ ریاضی نهم با جواب از ۲۴ سوال شامل ۳ سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است.

کاربرگ فصل ۱ تا ۸ ریاضی نهم با جواب از ۱۰۰ نمره است و برای سوالات آن ۵ و ۴ نمره در نظر گرفته شده است.

دانش آموزان در فصل اول تا هفتم ریاضی نهم با مباحثی چون معرفی مجموعه ، مجموعه های برابر و نمایش مجموعه ها ، اجتماع ، اشتراک و تفاضل مجموعه ها ، مجموعه ها و احتمال ، عددهای گویا ، عددهای حقیقی ، قدر مطلق و محاسبه تقریبی ، استدلال ، اثبات در هندسه ، هم نهشتی مثلث ها ، حل مسئله در هندسه و شکل های متشابه ، عبارت های جبری و مفهوم اتحاد ، چند اتحاد دیگر ، تجزیه و کاربردها ، نابرابری و نامعادله ها ، معادله خط ، شیب خط و عرض از مبدا و دستگاه معادله های خطی ، معرفی و ساده کردن عبارت های گویا ، محاسبات عبارت های گویا و تقسیم چند جمله ای ها ، حجم و مساحت کره ، حجم هرم و مخروط و سطح و حجم آشنا می شوند.

با دانلود کاربرگ فصل ۱ تا ۷ ریاضی نهم با جواب می توانید با انواع سوال هایی که ممکن است از مباحث این فصل برای امتحانات مختلف ریاضی طرح شوند آشنا شوید و سطح ریاضی دانش آموز را در این مباحث بسنجید.

همچنین می توانید آموزش مفهومی (بدون فراموشی) فصل ۱ تا ۷ کتاب ریاضی نهم و یا رفع اشکال آن ، از معلمان خصوصی مدرسانه به صورت حضوری در شهر تهران و آنلاین در سراسر کشور کمک بگیرید. برای هماهنگی تدریس خصوصی حضوری و آنلاین با شماره های ۸۸۹۰۴۰۰۲ – ۴۴۰۲۵۸۶۰ ( کد تهران ۰۲۱ ) تماس حاصل فرمایید در صورت مشغول بودن خط ها بعدا” تماس بگیرید و یا به شماره واتساپ ۰۹۱۹۸۹۲۱۰۴۹ پیام دهید

جهت دریافت توضیحات تکمیلی و اطلاعات بیشتر از نحوه فعالیت مدرسانه در آموزش مفهومی ریاضی و سایر خدمات آن به صفحه اصلی یعنی تدریس خصوصی ریاضی مراجعه کنید.

کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی نهم با جواب از 24 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی نهم با جواب - 24 سوال کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی نهم با جواب از 24 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی نهم با جواب - 24 سوال کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی نهم با جواب از 24 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی نهم با جواب - 24 سوال کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی نهم با جواب از 24 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی نهم با جواب - 24 سوال کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی نهم با جواب از 24 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی نهم با جواب - 24 سوال کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی نهم با جواب از 24 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی نهم با جواب - 24 سوال کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی نهم با جواب از 24 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است.

کاربرگ فصل ۱ تا ۸ ریاضی نهم با جواب

کاربرگ فصل ۱ تا ۸ ریاضی نهم بدون جواب

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.