ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی زیست شناسی در تهران | سمیرا میر بهرام

سمیرا میر بهرام هستم معلم زیست با مدرک فوق لیسانس زیست شناسی از سال ۹۰ در حال تدریس خصوصی زیست شناسی در تهران هستم که هم در آموزشگاه تدریس خصوصی داشته ام و هم در منزل.

سمیرا میر بهرام هستم معلم زیست با مدرک فوق لیسانس زیست شناسی از سال 90 در حال تدریس خصوصی زیست شناسی در تهران هستم که هم در آموزشگاه تدریس خصوصی داشته ام و هم در منزل.

در این مدت در مدرسه هم تدریس کردم اما غالبا” بیشتر وقتم را در تدریس خصوصی گذاشته ام دانش آموزان زیادی را هم در سطح های مختلف داشته ام من روی تمام مباحث زیست شناسی تسلط کامل دارم و مطالعات آزاد زیادی هم در مورد علم زیست شناسی دارم.

از نظر من دبیر زیست باید روی مباحث درسی مسلط باشد و همچنین خودش زیست را فهمیده باشد تا بتواند آن را به دانش آموزان منتقل کند.

من در اولین جلسه خصوصی شخصیت دانش آموز را برسی می کنم و سپس بر اساس شخصیت او و شیوه یادگیری او زیست را به او آموزش می دهم.

تدریس زیست باید به گونه ای باشد که دانش آموز به آن به عنوان یک فعالیت لذت بخش نگاه کند که این امر باعث می شود که دانش آموز ذهنش با با درس زیست درگیر شود.

اگر دبیر بتواند زیست را با مثال های عینی تدریس کند مطلب را برای همیشه به دانش آموز آموزش خواهد داد و از حالت حفظی آن را خارج خواهد کرد.

که این بستگی به توانایی تفهیم بالای دبیر و تدریس جذاب دبیر دارد که باعث یادگیری عمیق دانش آموز می شود.

به طور کلی روش تدریس بنده در تدریس زیست استفاده از اصول یادگیری تعاملی و استفاده از شکل و نرم افزارهای کمک آموزشی نشان دادن هرچه بهتر مطالب زیست وحل تمرین و ایجاد کارگروهی در کلاس است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.