ثبت نام

88904002 - 021

مرتضی آقا بیک | کلاس تقویتی ریاضی یازدهم

مرتضی آقا بیک هستم معلم ریاضی یازدهم

دو سال اخیر معلم کلاس تقویتی ریاضی یازدهم بودم و از سال ۹۰ تا ۹۵ هم در موسسات و مدارس دولتی و غیر دولتی معلم کلاس تقویتی دروس ریاضی دبیرستان و هنرستان و یازدهم به صورت خصوصی و گروهی بوده ام در این مدت ۷ سال با دانش آموزان زیادی کلاس تقویتی و پیشرفته داشته ام.

مرتضی آقا بیک هستم معلم ریاضی یازدهم

دروس ریاضی دبیرستان بسیار تئوری هستند و لازم است که دبیر نهایت تلاش خود را بکند تا با مثال های عینی و داستان های واقعی مباحث ریاضی یازدهم یا دبیرستان را برای دانش آموزان ملموس کند.

یکی از فعالیت های بنده در کلاس تقویتی ریاضی یازدهم ایجاد انگیزه و استفاده از ابزار های مختلف همچنین فضاسازی های گوناگون اعم از داستان ,بازی و یا نقل مثال ها و مقدمه چینی از کلیات برای درک بهتر مفاهیم مرتبط با موضوع درسی است.

من همیشه در تلاشم تا روش های بهتری برای تدریس یاضی یازدهم یا دبیرستان پیدا کنم و در کلاس سعی کنم دانش آموزان را با تدریسم درگیر کنم و هرچقدر که دانش آموزان تقویتی در کلاس مشارکت بیشتری داشته باشند انرژی آنها بالاتر می رود و آنها انگیزه بیشتری برای درس خواندن پیدا می کنند و همچنین اعتماد به نفس آنها بیشتر شده و به این باور می رسند که آنها هم می توانند در ریاضی نمره های بالایی بگیرند.

من به تدریس در کلاس تقویتی ریاضی یازدهم علاقه مند و مسلطم و قصد دارم به طور مداوم در این پایه تدریس کنم و تجربه و توانایی های خود را در پایه یازدهم بالا ببرم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.