ثبت نام

88904002 - 021

سمیرا پایدار | معلم خصوصی ریاضی کلاس چهارم ابتدایی

اینجانب سمیرا پایدار، معلم خصوصی ریاضی کلاس چهارم ابتدایی هستم مدرک فوق لیسانس ریاضی دارم و به طور کلی از سال ۸۵ معلم ریاضی دبستان هستم و بیش از هفت سال سابقه تدریس در کلاس تقویتی ریاضی چهارم دبستان دارم.

اینجانب سمیرا پایدار، معلم خصوصی ریاضی کلاس چهارم ابتدایی هستم مدرک فوق لیسانس ریاضی دارم و به طور کلی از سال ۸۵ معلم ریاضی دبستان هستم و بیش از هفت سال سابقه تدریس در کلاس تقویتی ریاضی چهارم دبستان دارم.

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در رشته ریاضی کاربردی در یک مدرسه غیرانتفاعی معلم ریاضی دبستان شدم و بعد از اینکه والدین دانش آموزان از نحوه تدریس بنده رضایت داشتن بعد از مدرسه درخواست معلم خصوصی از مدرسه دادند که مدرسه من را برای والدین معرفی کرد.

از آنجا بود که کار تدریس خصوصی منزل را شروع کردم و بیشتر دانش آموزانم در پایه چهارم ابتدایی بودند.

در حال حاضر هم با دو آموزشگاه تدریس خصوصی همکاری دارم و درس ریاضی دانش آموزان چهارم و پنجم و ششم را  به صورت خصوصی منزل پوشش می‌دهم.

من در تدریس خصوصی ریاضی پایه چهارم ابتدایی در ابتدا و اولین جلسه با چند سوال از پایه های قبلی دانش‌آموز یک امتحان میگیرم در واقع با این امتحان دانش آموز را تعیین سطح می کنم تا بدانم که برای شروع باید در پایه چهارم تدریس کنم یا پایه سومچون برخی از دانش آموزان سوم ابتدایی حتی با اینکه در خرداد نمره خیلی خوب گرفته‌اند بخش‌های مهمی از ریاضی سوم مانند ضربه را به خوبی فرا نگرفته اند و یا مفهوم کسر را نفهمیده اند.

در نتیجه اگر بخواهم به آنها برای مثال ضرب و تقسیم کسر را آموزش دهنم هیچ فایلی نخواهد داشت زیرا دانش‌آموزانی که پایه و مفهوم کسر را متوجه نشده نمی‌تواند ادامه آن را نیز فرا بگیرد.

پس از اینکه مشخص شد چه پایه ای را تدریس بکنم شروع به شناخته خود دانش آموز می کنم که از چه روش هایی بهتر یاد می‌گیرند تاریخچه مختصری را در اول جلسه از والدین او می پرسم اما به آنها اکتفا نمی‌کنند و در روند کلاس خودم در پی کشف رفتارهای دانش آموز هستم.

با سوال‌هایی که از او می پرسم و پاسخ هایی که به من می دهد نوع شاخص شخصیتی او را دقیقاً کشف می کنم.

بسیاری از دانش‌آموزان از لحاظ روحی به توجه معلم نیاز دارند این نیاز در پایه های ابتدایی بسیار بسیار بیشتر است و من به عنوان یک معلم ریاضی دبستان به این مسئله بسیار توجه می کنند چون برخی از آنها فقط به یک انگیزه کوچک احتیاج دارم فقط به یک حمایت روحی نیاز دارند تا بتوانند بهترین درون خودشان را به معلمشان نشان دهند.

بسیاری از والدین هم همکاری‌های خوبی با من در این مدت داشته اند و برخی از مشکلات فرزندشان را به من گفته‌اند که آن نیز کمک بسیار زیادی به من در تدریس بهتر کرده است و نتیجه خوب به خودشان باز گشته است.

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.