هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

بهترین دبیران و اساتید ریاضی تهران

موسسه تخصصی ریاضیات با در اختیار داشتن بهترین دبیرها و معلم های ریاضی خانم و آقا در تهران در خدمات شما همشهریان عزیز

مدرسانه با در اختیار داشتن بهترین دبیران ریاضی تهران آماده آموزش و تدریس خصوصی ریاضیات به دانش آموزش و دانشجویان عزیز در پایه های مختلف تحصیلی (اول, دوم, سوم, چهارم, پنجم, ششم ابتدایی | هفتم, هشتم, نهم متوسطه اول | دهم, یازدهم, دوازدهم متوسطه دوم | کنکور و دانشگاه) می باشد.

ریاضی یک درس مفهومی و جامع است، به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که شیوه های آموزش ریاضی چگونه انتخاب شوند، ضمن این که هر دانش آموز از توانایی و استعدادهای متفاوتی برخوردار است، بنابراین نباید انتظار داشت که همه دانش آموزان به یک اندازه در کلاس درس، ریاضی را بیاموزند. استفاده از کلاس های خصوصی یا تقویتی بهترین راه حل برای دانش آموزانی است که در کلاس درس نمی توانند مفاهیم ریاضی را به خوبی فرا گیرند.

انتخاب بهترین دبیر ریاضی

والدین آگاه و نگران می دانند که ریاضی یک درس بسیار مهم در طول دوران تحصیل است. به همین دلیل به دنبال بهترین دبیران و اساتید ریاضی هستند تا کیفیت کلاس های آموزشی خصوصی ریاضی را بهبود بخشیده و یادگیری و موفقیت فرزندشان را تضمین کنند. این سوال در ذهن والدین ایجاد می شود که یک معلم خصوصی ریاضی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

ویژگی های دبیر ریاضی خوب

واژه “خوب” یک واژه نسبی است، به این معنا که ممکن است معلمی که از نظر یک دانش آموز بهترین است از نظر دانش آموز دیگر ویژگی های یک معلم خوب را نداشته باشد. با این وجود برخی از ویژگی ها را می توان به صورت عمومی برای یک معلم ریاضی خوب در نظر گرفت. این ویژگی ها عبارتند از:

دانش و آگاهی کافی

دانش و آگاهی یک معلم ریاضی از این علم باید در سطح بالایی باشد. معلم ریاضی خوب باید به سوالاتی که در ذهن دانش آموز ایجاد می شود پاسخ دهد، ضمن این که باید به تمام مفاهیم و مباحث ریاضی کاملا مسلط باشد. اشراف و تسلط معلم به مباحث ریاضی باعث می شود که بتواند به خوبی مسائل مهم را برای دانش آموز باز کند و نکات مهم و کاربردی را تشخیص دهد. او باید طی یک یا دوجلسه تشخیص دهد که دانش آموز در چه مباحث درسی ضعیف است و نقاط قوت او در یادگیری چیست.

شیوایی بیان و قدرت انتقال مطالب

مهمترین موضوع در مورد تدریس ریاضی این است که معلم ریاضی بتواند مفاهیم و مباحث درسی را به دانش آموز انتقال دهد، به ویژه در پایه دبستان با توجه به عدم آگاهی دانش آموزان و همچنین پیش نیازهای ذهنی، لازم است که مدرس قدرت انتقال مفاهیم بالایی داشته باشد. یک نکته مهم که باید به آن اشاره کنیم این است که ممکن است افرادی با مدارک تحصیلی بالا، توانایی تدریس نداشته باشند. پس باید بدانید که تدریس یک زمینه تخصصی است و صرف داشتن مدرک دانشگاهی یک رشته یک شخص نمی تواند آن را تدریس کند.

پیگیری و نظم

این مسئله به ویژه در مورد تدریس خصوصی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که نظم در کلاس درس و همچنین پیگیری وضعیت دانش آموز باعث می شود تا کلاس با برنامه ریزی و هدفمند برگزار شود. پیگیری وضعیت دانش آموز می تواند با ارائه تکالیف مناسب برای فاصله تا کلاس بعدی همراه باشد. به این ترتیب مشخص می شود که دانش آموز تا چه اندازه مفاهیم را آموخته و به آنها مسلط است.

آشنایی با روش های تدریس ریاضی

همانطور که گفتیم استعداد یادگیری در دانش آموزان متفاوت است، بنابراین نمی توان برای همه دانش آموزان از یک شیوه آموزشی استفاده کرد. یک معلم ریاضی خوب باید به روش های تدریس ریاضی آشنایی داشته باشد و به ویژه روش های روز تدریس در دنیا را بشناسد و از شیوه های صحیح و روانشناسی شده برای آموزش ریاضی بهره گیرد.

قدرت اداره کلاس

یک کلاس درسی باید برنامه ریزی شده، دقیق و مفید باشد. بنابراین یک معلم ریاضی خوب باید قادر باشد که کلاس درس را مدیریت کند. در واقع یک دانش آموز برای یادگیری ریاضی نیاز به تمرکز دارد و این مدرس است که می تواند جو کلاس را برای یادگیری آماده کند. جو آموزشی نباید خیلی سرد و بی روح و کسل کننده باشد و نه این که صمیمیت بیش از اندازه مدرس و دانش آموز مانع از جدی گرفتن کلاس و درس شود.

مثبت اندیش و انگیزه بخش

معلم به عنوان راهنما و الگوی دانش آموز باید فردی مثبت اندیش، انگیزه بخش و با نشاط باشد. یک دانش آموز نیاز به انگیزه بسیاری برای رفع مشکلات درسی دارد. بسیاری از دانش آموزان به دلیل برخوردهای اشتباه مدرسین برای همیشه از یک درس متنفر می شوند و یا قید یادگیری و در نهایت تحصیل را برای همیشه می زنند. پس مدرس خوب با این ویژگی می تواند نقش مهمی در آینده تحصیلی و حتی شخصی یک دانش آموز داشته باشد.

یافتن بهترین دبیران و اساتید ریاضی در تهران

برخی از والدین تصور می کنند که یافتن دبیر یا استاد ریاضی با ویژگی هایی که بیان کردیم کار سختی است، اما امروزه موسسات تخصصی آموزش ریاضی با در اختیار گرفتن دبیران ریاضی کار انتخاب را برای والدین آسان تر می سازند. البته نمی توان به کیفیت آموزشی همه این موسسات امیدوار بود اما می توان با مقایسه میان آنها بهترین گزینه را انتخاب کرد. در شهر بزرگی مثل تهران پیدا کردن معلم ریاضی خوب کار چندان سختی نیست. افراد نخبه و مدرسین شریف و با تجربه بسیاری هستند که می توان از علم و تجربه آنها برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی بهره برد.
بهترین اساتید و دبیران ریاضی در تهران را در مدرسانه پیدا کنید!

مدرسانه یک موسسه تخصصی تدریس خصوصی ریاضی در مقاطع مختلف تحصیلی است. به همین دلیل شیوه گزینش همکاران در بخش تدریس ریاضیات در این موسسه بسیار خاص و البته تضمین کننده کیفیت آموزش در این موسسه است. دبیران همکار در موسسه مدرسانه، از فیلترهای سختگیرانه علمی و اخلاقی عبور کرده اند، به همین دلیل است که شما می توانید بهترین اساتید ریاضی را در مدرسانه پیدا کنید.

کیفیت آموزش کلاس های آنلاین و حضوری در مدرسانه هیچ تفاوتی ندارد و می توان با خیال آسوده و با توجه به شرایط و انتظارات والدین و دانش آموزان بهترین نوع آموزش را انتخاب کرد. برای راحتی کار، قبل از انتخاب مدرس و یا نحوه آموزش مشاوره با دانش آموز و والدین انجام می گیرد و بهترین اساتید ریاضی با توجه به شرایط دانش آموز و انتظاراتی که والدین از کلاس خصوصی ریاضی دارند به آنها معرفی می شوند. به همین دلیل در مدرسانه هر دانش آموز با شیوه های آموزشی منحصر به خود ریاضی را می آموزد.

ما تلاش می کنیم که ریاضی از یک درس ترسناک و تسخیرناپذیر به یک کتاب درسی لذتبخش و شیرین تبدیل شود و این امر با کمک دبیران ریاضی حاضر در مدرسانه و شیوه های آموزشی اختصاصی به راحتی امکان پذیر است. کسب بهترین نمرات در درس ریاضی و یا رفع موانع یادگیری در این درس با کمک مدرسانه دیگر یک رویا نیست.

شما می توانید به صورت ۱۰۰% آنلاین دبیر خود را از این لینک رزرو کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کرده و جهت تماس با پشتیبانی سایت اینجا کلیک کنید.

Visits: 2163

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.