هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

کلاس های حضوری ریاضی در تهران مقدماتی تا پیشرفته و تیزهوشان

کلاس های حضوری تدریس و آموزش ریاضی در منزل و آنلاین برای تمامی پایه های ابتدایی و متوسطه

کلاس های آموزشی ریاضیات اول تا ششم ابتدایی, هفتم, هشتم, نهم, دهم و یازدهم و دوازدهم

کلاس های حضوری مرکز تخصصی ریاضیات با هدف علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی و بالا بردن سطح ریاضی آنها در پایه های اول ابتدایی تا پیش دانشگاهی همگام با بودجه بندی آموزش و پرورش آغاز شد.

تجزیه و تحلیل بیش از ۳۵۰۰ کودک نشان داده بچه هایی که در پایه پنجم ابتدایی با انگیزه و علاقه ریاضی می خوانند و استراتژی های یادگیری مؤثری را به کار می بندند در پایه هشتم متوسطه جهشی را در یادگیری ریاضی تجربه می کنند. این درحالی است که داشتن ضریب هوشی بالا این اثر را به جا نمی گذارد.

کلاس های خصوصی موسسه ریاضی شامل کلاس های مقدماتی ، پیشرفته ، ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می باشد. قبلا در مطلب تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان توضیحات مفیدی ارائه شده است.

دانش آموزانی که به ریاضیات علاقه مند می شوند مهارتشان هم در درس ریاضی بیشتر است. به این ترتیب نه ضریب هوشی و نه فشارهای خارجی مثل سختگیری والدین یا به دست آوردن نمرات بالا باعث ترقی افراد در ریاضی نمی شود.

تحقیقات اخیر نشان داده بچه هایی که در پایه پنجم با انگیزه و علاقه ریاضی می خوانند و استراتژی های یادگیری مؤثری را به کار می بندند در پایه هشتم جهشی را در یادگیری ریاضی تجربه می کنند.

مزیت کلاس های خصوص ریاضی در منزل و آنلاین مدرسانه :

 کلاس های خصوصی منزل و آنلاین  ریاضی مدرسانه به طور حرفه ای پیگیری می شوند و معلمان این مجموعه همگی فارغ التحصیل رشته ریاضی هستند که در تدریس به دلیل مهارت بالای تدریس باعث تمرکز هرچه بیشتر معلم ریاضی خوب بر روی دانش آموزان می شود

فقط دبیران متخصص و برجسته و علاقه مند به ریاضی در همه پایه های تحصیلی ابتدایی و متوسطه در مدرسانه انتخاب می شوند که این امر باعث ایجاد علاقه در دانش آموزان نیز می گردد

حل تمرین های کلاسی توسط دانش آموزان (با نظارت دبیر ریاضی) که این امر باعث افزایش اعتماد به نفس دانش آموزها برای رفتن پای تخته و عدم داشتن استرس از جمع می گردد.

جهت رفاه حال مشتریان مبالغ کلاس های خصوصی به صورت جلسه ای ( بدون واریزی چند جلسه زودتر ) دریافت می گردد

برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره های تماس غرب تهران : ۶۶۵۷۵۹۵۱ – ۶۶۱۹۸۲۱۵

شماره های تماس شرق تهران: ۷۷۱۸۱۳۳۶ – ۷۷۱۸۱۳۹۹

شماره های تماس مرکز تهران: ۶۶۷۱۳۴۷۲ – ۸۸۹۰۶۹۰۹

هدف ما از کلاس خصوصی ریاضی

هدف ما از تدریس خصوصی ریاضی علاقه مند کردن دانش آموزان به درس ریاضی و آموزش مفهوم آن است.

در واقع ما نمی خواهیم در روند تدریس خصوصی  نقش یک مسکن را داشته و فقط درد عدم یادگیری دانش آموز را کاهش دهیم. بلکه هدف ما این است که دانش آموز به نگرش متفاوتی نسبت به ریاضیات برسد و به جای بسنده کردن به حداقل ها و نمره قبولی با یادگیری و حل مسائل پیچیده  به ریاضی علاقه مند شده و آن را بفهمد.

در اصل هدف ما از آموزش مفهومی و تدریس خصوصی علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی است.

ما می خواهیم یادگیری ریاضی را برای دانش آموزان ایرانی از یک چالش هراسناک به یک تجربه لذت بخش و سرگرم کننده تبدیل کنیم.

زیرا معتقدیم دانش آموزان به جای حفظ کردن مباحث ریاضی، باید آن را بفهمند.

به زبان ساده تر برای ما کافی نیست که دانش آموز در درس ریاضی نمره خوبی بگیرد ما هرکاری که لازم باشد انجام می دهیم تا مطمئن شویم که او درس را فهمیده است.

در ادامه ، روند تدریس خصوصی در مدرسانه را مشاهده خواهید کرد.

 

قدم اول

شنیدن

در اولین تماس والدین با مدرسانه برای تدریس خصوصی ریاضی در منزل یا آنلاین ، ما شنونده هستیم تا بتوانیم اهداف و نیاز تحصیلی دانش آموز را کشف کنیم

قدم دوم

آزمون تعیین سطح

بعد از ثبت نام ، دانش آموز باید در یک آمون تعیین سطح شرکت نماید.
توجه داشته باشید که این آیتم تنها برای دانش آموزانی است که غیر از شب های امتحان در مدرسانه ثبت نام می کنند.

قدم سوم

تحلیل آزمون

پس از این که دانش آموز در آزمون تعیین سطح شرکت نمود ، نتیجه آزمون به معلم انتخابی ارسال خواهد شد و او پس از تحلیل آزمون یک گزارش صوتی از وضعیت درسی دانش آموز ، برای والدین ارسال خواهد کرد.

قدم چهارم

تعیین تعداد جلسات

بعد از برگزاری اولین جلسه خصوصی و بررسی دقیق وضعیت درسی و نقاط ضعف و قوت دانش آموز ، معلم تعداد تقریبی جلسات مورد نیاز دانش آموز را با توجه به هدف تحصیلی مورد نظر والدین ، مشخص خواهد کرد.

قدم پنجم

ارسال گزارش

معلم مربوطه بعد از هر جلسه ، یک گزارش کامل صوتی از فعالیت های انجام شده در کلاس ریاضی و وضعیت دانش آموز را برای مدرسانه و سپس مدرسانه برای والدین ارسال می نماید.

قدم ششم

ارسال تمرین

معلم مربوطه پس از پایان هر جلسه تکالیف دانش آموز را با استفاده از سیستم ارسال تمرین مدرسانه ، مشخص نموده و در پنل دانش آموز در بخش آزمونک قرار می دهد و حل تمرین ها را پیگیری می کند

قدم هفتم

افزایش انگیزه در دانش آموز

بعد از موفقیت های تحصیلی دانش آموزان داستان آنها در بخش دانش آموزان سایت مدرسانه منتشر خواهد شد. همچنین بعد از یادگیری و تسلط دانش آموز روی هر مبحث درسی ، معلم برای یادگیری عمیق تر ، پیشنهاد توضیح همان مبحث را به او خواهد داد و در صورت تمایل دانش آموز ، از او فیلم برداری نموده و ویدیو آموزشی او در سایت اصلی مدرسانه قرار خواهد گرفت.

قدم هشتم

مشاوره ( به زودی )

بعد از جلسه پنجم و فیکس شدن کلاس خصوصی، به طور مستمر یک فایل صوتی مشاوره رشد فکری و شخصیت برای دانش آموزان ، ارسال خواهد شد. ما معتقدیم دانش آموزان برای موفقیت در آینده به غیر از آموزش های مدرسه باید با جدیت آموزش های توسعه فردی را دنبال کنند. توجه داشته باشید آموزش صوتی توسعه فردی و رشد فکری تنها برای دانش آموزان فیکس رایگان است.

سوالات متداول

انتخاب معلم به عهده مدرسانه است کارشناسان آموزشی ما بر اساس شرایط دانش آموز معلم را انتخاب می کنند درواقع کارشناسان ما در زمان ثبت نام صحبت های والدین و یا دانش آموز را می شنوند و پس از بررسی شرایط و نیاز دانش آموز معلم مناسب را انتخاب می کنند.

ما هر معلمی را برای هر دانش آموزی پیشنهاد نمی کنیم ، بلکه بعد از مشاوره و شناخت کافی از شرایط و شخصیت دانش آموز بهترین مورد را برای شروع کلاس ها پیشنهاد می کنیم.به طور مثال معلم دانش آموز ششم که اختلال یادگیری دارد با معلم دانش آموزی که بیش فعال است متفاوت است و حتی دبیران تقویتی و تیزهوشان ما نیز با یکدیگر متفاوت اند. همچنین این مسئله در مورد انتخاب معلم برای دانش آموزان منزوی ، دانش آموزانی که مشکلات خانوادگی دارند ، آنهایی که به سختی با دیگران ارتباط برقرار می کنند ، دانش آموزانی که در یادگیری ریاضی نابغه هستند و … نیز صادق است.

به همین دلیل است که ما تدریس دبیرانمان را تضمین می کنیم

تعداد دانش آموزان در کلاس خصوصی تنها ۱ نفر است و در تمام زمان کلاس، معلم به طور کامل بر روی یک دانش آموز متمرکز است

کلاس های خصوصی مدرسانه در شهر تهران به صورت حضوری در منزل دانش آموز و آنلاین در کل ایران و خارج از ایران برگزار می گردد.

حداقل مدت زمان کلاس های خصوصی ریاضی حضوری که فقط در شهر تهران برگزار می گردد یک ساعت و نیم و حداقل مدت زمان کلاس های آنلاین یک ساعت می باشد.

کلاس خصوصی همان طور که از نامش پیداست کاملا” بر اساس نیاز دانش آموز سفارشی شده است. 

یعنی ممکن است دانش آموزی فقط در یک مبحث اشکال درسی داشته باشد یا بخواهد از کل کتاب درسی رفع اشکال شود و یا ممکن است حتی تمایل داشته باشد که از سال های گذشته ریاضی بعه او آموزش داده شود و یا تمایل داشته باشد که معلم همگام با مدرسه در کلاس خصوصی پیش برود. در هر صورت در کلاس خصوصی معلم همان کاری را انجام خواهد داد که والدین یا دانش اموز تمایل دارند در کلاس انجام شود

بله ما در روند کلاس های خصوصی همه چیز را به معلم واگذار نمی کنیم بلکه معلم بخشی از روند آموزشی در مدرسانه است. یکی از مهم ترین مسائلی که ما به آن پایبندیم، پیگیری وضعیت تحصیلی دانش آموز در دوران برگزاری کلاس های خصوصی است ، مدرسین ما بعد از هر کلاس آموزشی دانش آموز را ارزیابی کرده و به او از ۱ تا ۱۰ امتیاز می دهند ، این مسئله نه تنها باعث می شود که وضعیت آموزشی دانش آموز مشخص باشد ، بلکه می توان روند پیشرفت او را در دوران آموزش خصوصی به خوبی پیگیری کرد. معلمان مدرسانه موظف اند بعد از هر جلسه آموزشی ، گزارشی از وضعیت کار و عملکرد دانش آموز از جمله میزان همکاری ، تمرکز ، انجام تکالیف و یادگیری را ارائه دهند که این مسئله باعث می شود والدین امکان تصمیم گیری بهتر و مناسب تر برای شرایط فرزند خود داشته باشند.

بله ، اگر دانش آموزان روی محتوای کتاب درسی به تسلط کامل برسند ، کلاس های پیشرفته آنها آغاز خواهد شد.

همچنین دانش آموزانی که در مدارس برتر مانند نمونه دولتی ، سلام ، روشنگران ، کوشش ، علامه حلی ، خرد و … تحصیل می کنند از همان جلسه اول کلاس های خصوصی آنها پیشرفته خواهد بود.

توجه داشته باشید قیمت کلاس های پیشرفته بیشتر از کلاس های مقدماتی خواهد بود.

با مشاور ثبت نام در تماس باشید 

۰۲۱ 

۸۸۹۰۴۰۰۲

۴۴۰۲۵۸۶۰

۸۸۹۰۶۹۰۹

۲۶۵۷۰۸۱۰

تماس با کارشناس آموزش

۸۸۹۰۴۰۰۲ – ۰۲۱

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

۰۹۱۹۸۹۲۱۰۴۹

Visits: 17794

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

۳۹ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • رادان صفاری
    آبان ۲۴, ۱۳۹۶ ۲۳:۱۴

    برای آموزش ریاضی پیشرفته پسرم نیاز به کلاس کار آمد و موفق هستم
    و برام مسیرش که محدوده
    شمال شرق یا شرق باشه خیلی مهمه
    چون پسرم تا ساعت ۴ مدرسه است و باید جوری تنظیم کنم تا بتونه از کلاس استفاده کنه

    پاسخ
    • با سلام.
      برای شروع آموزش با شرایطی که ذکر کردید با شماره های ۲۶۵۷۰۸۱۰-۴۴۰۲۵۸۶۰ تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ
    • نفیسه رحمانی
      تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۲۰:۴۳

      با سلام
      بنده ۴ سال سابقه تدریس خصوصی ریاضی در تمامی مقاطع تحصیلی را دارا هستم.
      مشتاقانه خواستار همکاری هستم

      پاسخ
    • سلام
      میخوام برای پسرم کلاس هشتمه کلاس تقویتی ریاضی بذارم راهنمایی کنید

      پاسخ
  • سلام، دخترم در سال جدید تحصیلی مقطع سوم ابتدایی را شروع خواهد کرد، و نیاز به تقویت در درس ریاضی از پایه دوم را دارد. محدوده هفت حوض نارمک

    پاسخ
  • سلام دخترم پایه۳ابتدایی هستش ونیازبه آموزش مجدد ریاضی ۳رودارد .محدوده عبدل آباد

    پاسخ
  • سلام
    وقت بخیر
    آیا آموزش ریاضی کلاس هشتم متوسطه اول هم برگزار مینمایید؟

    پاسخ
  • سلام می خوام بپرسم داخل شهر ری هم کلاس دارید؟

    پاسخ
    • با سلام
      وقت بخیر
      خیر اما با همان قیمت آموزشگاه معلم به منزل شما مراجعه می کند که میتوانید قیمت ها را در اینجا مشاهده کنید

      پاسخ
  • هزینه کلاس ها چقدره؟

    پاسخ
  • امیر حسین مرادی
    بهمن ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۵:۱۱

    سلام
    بنده دانشجوی فرهنگیان هستم
    میتونم با مجموعه تون همکاری کنم
    سابقه کار آموزشی هم دارم
    در جشنواره همیار معلمی هم دوم شدم و…

    پاسخ
  • علی صمصامی
    تیر ۵, ۱۳۹۹ ۱۶:۲۸

    عرض سلام.
    بنده هدفم یادگیری ریاضی از پایه است, چرا که همیشه در همه مقاطع تحصیلی, دبستان, راهنمایی, دبیرستان و حتی دانشگاه درس ریاضی برای من یک معضل بوده است پس اگر خدا بخواهد بتوانم این مسئله را حل کنم.
    ضمنا بنده ساکن کرج هستم چطور میتونید کمکم کنید؟

    پاسخ
    • با سلام وقت بخیر

      جناب آقای صمصامی

      بسیار خوشحالیم مشتریانی مثل شما داریم که با ما هم عقیده اند و در اصل بنیان و پایه فعالیت مدرسانه بر همین موضوع یعنی آموزش مفهومی ریاضی استوار است

      در مرحله اول با موسسه تماس بگیرید ( ۸۸۹۰۶۹۰۹ )

      پس از تماس شما و مشاوره تلفنی مناسب ترین دبیر بر اساس نیاز شما توسط کارشناسان این مجموعه انتخاب و رزومه آن برای شما ارسال خواهد شد و پس از تایید شما به منزلتان مراجعه خواهد کرد ( البته در حال حاضر به دلیل وجود بیماری کوید ۱۹ مناسب ترین دبیر با شما تدریس آنلاین خواهد داشت )

      پس از برقراری یک جلسه شما تعیین سطح خواهید شد و دقیقا” مواردی را که به خوبی یاد نگرفته اید توسط معلم توضیحات مفهومی داده خواهد شد

      هر جلسه گزارش دبیر برای شما ارسال می شود و گروه پشتیبانی در هر لحظه پاسخگوی شما هستند و همه چیز بر اساس درخواست شما سفارشی شده ارائه خواهد شد

      ضمن این که مدرسانه به زودی خدمات جدیدی را ارائه خواهد کرد که شما می توانید در این سایت یک پنل اختصاصی داشته باشید و در هر لحظه با مشاورین ما ( به طور کاملا” خصوصی ) در ارتباط باشید و در آزمون های مختلف آنلاین مانند آزمون انلاین هوش و آی کیو شرکت کنید تاپیک بزنید و از مطالب مفید سایت و همچنین از صد ها امکانات دیگر بهره مند شوید

      ما خدمات آموزشی مان را سریع ، دقیق و با کیفیت ارائه می کنیم

      با تشکر از این که نظر خود را ثبت نمودید

      پاسخ
    • سلام دخترم کلاس سوم وپسرم کلاس هفتم ایادرمنطقه تهرانپارس کلاس ریاضی وجودداره؟

      پاسخ
      • با سلام وقت بخیر

        دبیران مدرسانه در سراسر تهران به قیمت آموزشگاه ( بدون هزینه ایاب و ذهاب ) به منزل دانش آموزان مراجعه می کنند.

        در صورت تماسل با شماره مدرسانه تماس حاصل فرمایید

        ۸۸۹۰۴۰۰۲

        پاسخ
  • سلام وقت بخیر.من به مدرس ریاضی احتیاج دارم در تهران نو.اگه کلاس برگزار میکنید من شاگرد دارم براتون.خبرم کنید

    پاسخ
  • سلام ایا کلاس ها حضوری است یا بصورت مجازی برگزار میشه

    پاسخ
    • با سلام وقت بخیر
      کلس های حضوری ما در تهران به صورت تدریس خصوصی در منزل برگزار میشه و برای خارج از تهران به صورت آنلاین

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید من دروس تخصصی سال دوازدهم رو اگه بخواهم در کلاس شرکت کنم صفر تا صد و هدفم فقط قبولی در امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۱ هستش با معدل بالای ۱۷ میخواستم ببینم آیا کلاسی در شهریار و رباط کریم دارید و واقعیتش این مدت با کلاس های مجازی و تدریس مدرسه اگه برگه امتحانی رو دست راستم بدن جواب هاشو دست چپم نمی تونم جواب بدم یعنی انقد وضع خرابه،آیا در بهمن ماه کلاس برگزار میشه نسبت به هدف من یا خیر ؟

    پاسخ
    • با سلام

      وقت بخیر

      شما می تونید در فلکه اول صادقیه کلاس ریاضی خصوصی به صورت حضوری در آموزشگاه داشته باشید

      با مشاور ثبت نام در تماس باشید

      ۸۸۹۰۴۰۰۲

      پاسخ
      • میلاد مصطفائی
        آبان ۱۱, ۱۴۰۱ ۱۵:۵۷

        سلام من دانشجوی کارشناسی رشته شنوایی شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران هستم و مشتاق به تدریس ریاضیات متوسط اول و مایل به همکاری با شما هستم باید چیکار کنم ؟

        پاسخ
        • با سلام وقت بخیر
          جناب میلاد مصطفائی ، عزیزانی که تمایل به همکاری با مدرسانه را دارند در بخش جذب مدرس می توانند اطلاعات خود را برای ما ارسال نمایند

          پاسخ
  • سلام من دانشجوی رشته ی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان هستم . توانایی تدریس ریاضی ابتدایی رو دارم . خواستم بپرسم میتونم با مجموعه تون همکاری کنم ؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید من ترم یک علوم کامپیوتر هستم و تو ریاضیات مشکل دارم خواستم بدونم در این رشته تدریس دارید یا ن

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر برای کلاس هشتم معلم خصوصی میخواستم سمت افسریه

    پاسخ
    • با سلام با مشاورین ثبت نام در تماس باشید

      ۸۸۹۰۴۰۰۲ – ۸۸۹۰۶۹۰۹ – ۴۴۰۲۵۸۶۰

      در صورتی که خطوط اشغال بود بعدا” تماس بگیرید

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر .
    آموزشگاه سمت میدان ولیعصر میخواستم .
    هزینه کلاس ها ؟

    پاسخ
    • سلام
      مدرسانه مراجعه کننده حضوری نمی پذیرد
      خدمات ما تنها آنلاین و یا تدریس خصوصی منزل در تهران است
      هزینه ها را هم می توانید در بخش قیمت ها مشاهده کنید

      پاسخ
  • باسلام دخترمن امسال کلاس چهارم می رود نیاز به تمرین ریاضی از کلاس دوم و سوم هست لطفا منو راهنمایی کنید در منطقه سعادت آباد کلاسی دارید یا خیر

    پاسخ
    • با سلام وقت بخیر
      معلمان مدرسانه هرجای تهران که تشریف داشته باشید ، میان منزلتون
      لطفا” با شماره ۸۸۹۰۴۰۰۲ – ۴۴۰۲۵۸۶۰ در تماس باشید

      درصورت اشغال بودن خط ها بعدا” تماس بگیرید

      پاسخ
  • سلام وقتتون خوش
    بنده ۴۵ سالمه و تمایل دارم که ریاضی یاد بگیرم از پایه تا پیشرفته . امکانش هست شرایط آموزش و هزینه کلاسها رو لطف بفرمایید و توضیح دهید
    با تشکر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.