هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی دهم

تدریس خصوصی در پایه دهم در تهران, تدریس ریاضی دهم تجربی و انسانی, آموزش گام به گام ریاضی دهم فصل های اول, دوم, سوم, چهارم, پنجم, ششم و هفتم, ارائه فیلم های آموزشی به دانش آموزان

دانش آموزان پایه دهم معمولا به دنبال احساساتشان هستند. از احساساتشان نسبت به موسیقی ، ورزش و دنیای اطراف آن ها.  گاهی اوقات این احساساتشان شامل ریاضی نیز می شود. مشکلات زیادی در درس ریاضی پایه دهم وجود دارد که در ادامه به آن ها و راه رفع این مشکلات می پردازیم.

برای رزرو دبیر, آشنایی بیشتر با دبیران, مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۶۵۷۰۸۱۰ تماس بگیرید.

برخی از دبیران مدرسانه

غزاله شور انگیز معلم ریاضی دهم با مدرک فوق لیسانس

طلا سام با مدرک فوق لیسانس در تدریس ریاضی دهم و کنکور

خوان کاتولیک سباستین دبیر تخصصی ریاضیات دهم

الهه بارانی معلم شیمی دبیرستان و ریاضی دهم

صیاد شریفی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد

مشکلات ریاضی دهم با توجه مطالب جمع آوری شده در گروه ها و نیز گفته های دبیران:

۱-محتوای کتاب نسبت به سطح معلومات دانش آموزان سنگین است و مولفان محترم اکثر مطالب و سرفصل های کتاب های ریاضی و هندسه سال اول و دوم و سوم سابق را در کتاب های پایه دهم تجمیع نموده اند ؛ به عنوان مثال مباحث : مثلثات و اتحاد و تجزیه و گویا کردن،حل معادله درجه ۲ از ریاضی ۱، دنباله و الگو، تابع و تعیبن علامت، تابع درجه دو، ترکیبیات از ریاضی ۲، سه فصل از آمار و مدل سازی، دو فصل از جبر و احتمال در این کتاب گنجانده شده است.

۲- زمان اختصاص یافته به کتاب های مذکور ریاضی ۱ تجربی و ریاضی ، هندسه ۱ ،ریاضی و آمار رشته انسانی، ریاضی فنی کافی نبوده و باعث می شود مطالب یا ناقص تدریس شود و یا مقدار مشخص شده برای هر نیم سال به اتمام نرسد.

۳- تنوع مطالب زیاد بوده و چینش فصل ها با اشکالاتی همراه است. لذا با کاستن از تنوع آنها و برخی جابه جایی فصل ها می توان تا حدی زمان اختصاص یافته به هر نیم سال را مدیریت نمود و کتاب را به پایان رساند

۴ – کتاب ها دارای اشکالات علمی واضح، متون ویرایش نشده و غلط های چاپی بوده و برخی تعاریف گفته شده در کتاب با تمرینات و مثال های ذکر شده هم خوانی ندارد.

۵ – محتوای کتاب با سطح معلومات قبلی دانش آموزان متناسب نیست و این کار باعث اختلال در انجام تمرینات گردیده، مخصوصا در کتاب های ریاضی انسانی و هندسه ۱ مشهود است.

۶ – کثرت فعالیت ها و تمرینات کلاسی از سویی و کثرت دانش آموزان در هر کلاس درسی از سویی دیگر باعث می شود که به خاطر ضیق وقت دبیران به روش های سنتی روی آورند و این با اهداف جدید کتاب و دانش آموز محور بودن کتاب ها متناقض است .

۷ – مطالب در کتاب های درسی جسته گریخته و ناقص ارایه شده است

۸ – نتیجه نطر سنجی ها از گروه های ریاضی سراسر کشور در حدود ۲۰۰۰ دبیر ریاضی در آن شرکت کرده اند نشان می دهد که تا اواسط آذر ماه سال جاری از کتاب ۱۷۹ صفحه ای ریاضی ۱ تنها ۵۵ صفحه آن تدریس شده و در سایر کتاب ها به همین منوال بوده است.

۹ – کتاب ها قبل از ارسال به مدارس در محیط های آزمایشی قابل اعتنا اعتبار سنجی نشده است

لذا با عنایت به موارد بالا وضعیت کنونی باعث خواهد شد:

الف : دروس به طور کامل تدریس نشده و مطالب به طور عمیق به دانش آموزان تفهیم نشود.
ب : اهداف آموزشی و پرورشی مورد نظر محقق نشود.
پ : افت تحصیلی بیشتر شود.
ت : دانش آموزان بی انگیزه و سرخورده شوند.
ث : دبیران همواره با استرس و نگرانی تدریس کنند.
ج : خسارات جبران ناپذیری بر پیکره نظام آموزشی و آینده سازان جامعه وارد می شود.

حال با این شرایط موجود و با توجه به مشکلات موجود در کلاس های خصوصی مثل هزینه های بالا ، طولانی شدن زمان هماهنگی با استاد و در دسترس نبودن همیشگی استاد ، مدرسانه در تلاش است  تا زمینه را برای دریافت کلاس خصوصی ریاضی در تمامی پایه های درسی فراهم سازد.

Visits: 474

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.