هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

بهترین معلم های ریاضی سوم ابتدایی (خانم و آقا) + نمونه تدریس

کلاس سوم ابتدایی، همچنان از جمله پایه های مبتدی در دبستان محسوب می شود. دانش آموزان اگرچه با محیط مدرسه و شرایط کلاس ها آشنا شده اند اما هنوز هم مباحث درسی شکل پایه و ابتدایی دارند. در این پایه از دبستان، درس ریاضی و علوم دو درس مفهومی و بسیار مهم هستند که باید به یادگیری آن توجه ویژه ای شود. در ریاضی سوم ابتدایی دانش آموزان با مباحث پیچیده تری از ریاضی از جمله الگوها، عددهای چهاررقمی، عددهای کسری، ضرب و تقسیم عددهای یک رقمی، محیط و مساحت اشکال هندسی، جمع و تفریق با جدول ارزش مکانی، آمار و احتمال، ضرب و تقسیم عددهای یک رقمی و چند رقمی آشنا می شوند.

همانطور که مشاهده می کنید هر کدام از این مباحث بنیان مسائل بسیار مهم تر در سال های آینده تحصیلی است و یادگیری آن ها اهمیت بسیار زیادی دارد. برخورداری از یک معلم ریاضی خوب پایه سوم ابتدایی می تواند بیشترین تأثیر را در موفقیت فرزند شما در یادگیری ریاضی داشته باشد.

خلاقیت در آموزش ریاضی سوم دبستان

خلاقیت در آموزش ریاضی یکی از مهمترین ارکان تدریس آن محسوب می شود. خلاقیت در آموزش ریاضی باید در همه پایه های تحصیلی مد نظر باشد. با این حال در دوره ابتدایی با توجه به شرایط ذهنی کودکان این مسئله از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. برای دانش آموزی که تازه به محیط آموزشی وارد شده است و نیاز به انگیزه و شور و شوق بیشتری برای یادگیری دارد، کلاس های جذاب آموزش ریاضی یک فرصت ایده آل برای یادگیری است.

استفاده از بهترین معلم ریاضی پایه سوم، می تواند نتیجه بهتری را به همراه داشته باشد. یک معلم با تجربه اصول آموزش ریاضی به کودکان در شرایط مختلف را می داند. در یک کلاس چندین نفره، مطمئنا همه دانش آموزان شرایط یکسانی از نظر میزان یادگیری، شخصیت فردی، اجتماعی، نظم و مسئولیت پذیری نخواهند داشت. این از توانایی های یک معلم کاربلد و با تجربه است که بتواند چنین کلاسی را با بالاترین میزان بهره وری هدایت کند.

بهترین روش تدریس ریاضی سوم دبستان

روش های خلاقانه تدریس شامل روش هایی می شود که به روز، متناسب با مباحث درسی و شرایط دانش آموزان و به شکل استاندارد طراحی شده باشد. یکی از روش هایی که بهترین معلم ریاضی سوم دبستان می تواند از آن استفاده کند، تدریس دانش آموز محور است. باید از دانش آموزان خواست تا به سوالات پاسخ داده و حضور فعالی در کلاس داشته باشند. مثلا از دانش آموز خواسته شود که مقدمه درس را با توجه به آن چه تا کنون آموخته است شرح دهد. این روش کمک می کند تا دانش آموز تمرکز بیشتری برای یادگیری داشته باشد و با حضور مفید در کلاس احساس بهتری نسبت به درس ریاضی داشته باشد.

گاهی اوقات می توان با کمک بازی آموزش ریاضی را برای نوآموزان پایه های ابتدایی مهیج تر ساخت. مثلا آموزش ریاضی با شعر، ابزار و وسایل دم دستی مثل نی، فلش کارت های دست ساز، حبوبات در جمع و تفریق و دسته بندی، مهره های رنگین و … در آموزش ریاضی بسیار کاربردی هستند.

تقسیم بندی کردن دانش آموزان در دسته های مختلف و متشکل از دانش آموزان زرنگ تر، دانش آموزان متوسط و دانش آموزان ضعیف و انجام تمرینات گروهی، مسابقات مختلف آموزشی و پژوهش های گروهی کمک می کند تا دانش آموزان ضمن یادگیری و همدلی در آموزش ریاضی، بتوانند با مفاهیمی چون همکاری و مشارکت در حل مسئله نیز آشنا شوند.

استفاده از معلم خصوصی ریاضی سوم

گاهی این سوال برای والدین مطرح است که آیا می توان به مهارت و شایستگی آموزگارانی که در مدارس فعالیت می کنند امیدوار بود؟ آیا روش های آموزشی در مدارس دولتی یا خصوصی برای یادگیری بهتر ریاضی کافی است؟ پاسخ به این سوال به میزان یادگیری فرزند شما بستگی خواهد داشت. ضمن این که باید دید آیا او در کلاس به اندازه کافی می آموزد؟ گاهی ممکن است یک دانش آموز شانس حضور در کلاس یک معلم با تجربه و کاربلد را نداشته باشد. ضمن این که شرایط یادگیری و استعداد یادگیری ریاضی در دانش آموزان شبیه هم نیست. از طرفی به ویژه در مدارس دولتی تعداد دانش آموزان زیاد است و معلم فرصت کافی برای پرداختن به همه دانش آموزان و رصد کردن شرایط یادگیری آنها را ندارد، بنابراین استفاده از معلم خصوصی ریاضی سوم دبستان می تواند یک گزینه عالی برای هر دانش آموزی باشد که به دنبال یادگیری بهتر و بیشتر است.

این تصور که بهره مندی از مزایای کلاس خصوصی ریاضی تنها برای دانش آموزان ضعیف ضروری است، کاملا اشتباه است. اگر شما نمی توانید به شرایط تحصیلی فرزند خود اشراف کامل داشته باشید، با توجه به اهمیتی که مباحث درسی ریاضی در پایه های نخستین دوره ابتدایی دارد بهتر است از مزایای یک معلم ریاضی خصوصی خوب بهره مند شوید.

مزایای استخدام معلم ریاضی خوب سوم دبستان با پشتیبانی از طرف موسسه

مهمترین مزایایی که برای استخدام یک معلم ریاضی خوب در پایه سوم ابتدایی همراه با پشتیبانی موسسه می توان به آنها اشاره کرد عبارتند از:

– ارزیابی میزان یادگیری دانش آموز

– برنامه ریزی آموزشی و درسی بر اساس توانمندی ها و شرایط دانش آموز

– حل تمرینات بیشتر و مرور درس ها در کلاس خصوصی

– استفاده از روش های تدریس خلاقانه با توجه به شرایط دانش آموز

– رصد مداوم میزان پیشرفت در درس ریاضی

– علاقمند شدن دانش آموز به مباحث درسی ریاضی

– حل تمرینات خارج از کتاب برای دانش آموزان با استعداد بالای یادگیری ریاضی

– آماده شدن برای امتحانات

– آموزش ریاضی به دانش آموز با روش های استاندارد، اصولی و مورد قبول آموزش و پرورش

نقش والدین در یادگیری ریاضی سوم ابتدایی

باید به این نکته توجه داشت که مباحث درسی ریاضی و شیوه های آموزش آن در پایه های مختلف تحصیلی هرساله دچار تغییراتی می شود. قبلا هم به این موضوع اشاره کرده ایم که بسیاری از والدین تصور می کنند مباحث درسی ریاضی در پایه ابتدایی ساده است و می توانند خود در نقش معلم آن ها را برای دانش آموز شرح دهند. اما تغییر شیوه های تدریس و استانداردهای مربوط به آن و همچنین عدم توانایی در ایجاد تعادل و جدیت در مبحث آموزش ریاضی برای فرزند باعث می شود که بهترین گزینه برای یادگیری بهتر ریاضی سوم استفاده از معلم خصوصی ریاضی باشد.

مطمئنا استخدام معلم خصوصی ریاضی سوم دبستان، علاوه بر آموزش ریاضی به دانش آموز، مزایای بسیار دیگری به همراه دارد که آموزش توسط والدین فاقد آن خواهد بود.

مهمترین نقشی که والدین در آموزش ریاضی سوم دبستان می توانند داشته باشند، توجه به شرایط یادگیری دانش آموز، رصد فعالیت های درسی او در خانه (انجام تکالیف، وضعیت نمرات، توانایی در یادگیری و …)، فراهم کردن زیرساخت های لازم برای یادگیری بهتر ( استخدام معلم خصوصی، خرید کتاب های مکمل درسی، ایجاد جو آرام در خانه، توجه به شرایط روحی و جسمی دانش آموز و ….) خواهد بود.

توصیه مدرسانه

آنچه چشم انداز تحصیلی فرزند شما را روشن تر می سازد، مسیری است که در پیش می گیرد. دانش آموزان در دوره دبستان، در ابتدای مسیر تحصیل قرار دارند، تجربیات آنها در یادگیری، علاقمندی به آنها به درس، نگرش آنها نسبت به تحصیل و آموزش، انگیزه برای یادگیری و همه موارد مشابه دقیقا در همین سال های ابتدایی شکل می گیرد. پس شما به عنوان والدین اگر نگران آینده تحصیلی فرزند خود هستید، به جای صرف هزینه های گزاف در آینده که اکثرا بدون نتیجه دلخواه خواهند بود، می توانید با توجه به شرایط تحصیل و استفاده از زیرساخت های مناسبی چون بهره مندی از بهترین معلم ریاضی سوم دبستان، سرمایه گذاری مطمئنی برای موفقیت فرزند خود در آینده رقم بزنید. ما توصیه می کنیم دید علمی تر و به روزتری نسبت به آموزش فرزند خود به ویژه در مورد درس مفهومی و بسیار مهمی چون ریاضیات داشته باشید و به او کمک کنید تا به جای ترسیدن از این درس، آن را به بهترین ساعات آموزشی در دوران تحصیلش تبدیل کند.

مدرسانه با داشتن بهترین معلم های تدریس خصوصی ریاضی در موسسه ریاضی آماده ارائه آموزش های نوین به تمامی دانش آموزان این پایه می باشد.

به طور مستقیم با مشاور ثبت نام صحبت کنید : ۸۸۹۰۴۰۰۲

پایه سوم ابتدایی یکی از پایه های مهم تحصیلی در شش سال تحصیلی دوره دبستان محسوب می شود. آموزش و یادگیری دروس ابتدایی به ویژه پایه های بنیادین سه ساله اول دوره دبستان با توجه به نقش مهم و زیربنایی که در یادگیری دروس سال های بالاتر دارند اهمیت بسیاری دارد. بنابراین آموزش صحیح و اصولی و یادگیری مفهومی مطالب درسی این پایه می تواند نقش مهمی در موفقیت دانش آموز در پایه چهارم که مهمترین پایه تحصیلی در دوره ابتدایی است داشته باشد. نباید فراموش کنیم که دبستان اولین و مهمترین مقطع موثر در تعلیم، تربیت و آموزش دانش آموزان است و پرورش استعدادها و شکل گیری شخصیت علمی و فردی آنها در این دوره صورت می گیرد. همین مسائل کافی است که اهمیت آموزش درست، کارآمد و علمی این دوره را درک کنیم.

در سال سوم دبستان چه درس هایی می خوانیم؟

پایه سوم ابتدایی شامل دروس قرآن، فارسی، نگارش، علوم، ریاضی، مطالعات اجتماعی و هدیه آسمانی است. همان طور که می بینید تعداد دروس نسبت به پایه دوم بیشتر شده و همچنین مطالب آموزشی هر درس نیز کامل تر و مفهومی تر گشته است.

برای موفقیت در این پایه تحصیلی دانش آموز باید برنامه ریزی دقیق و مناسبی برای تمرین و مرور درس ها داشته و همچنین در مورد دروسی چون فارسی و ریاضی سطح دانش خوبی از مطالب سال گذشته تحصیلی داشته باشد.

استفاده از معلم خصوصی در پایه سوم دبستان

اگرچه دروس ابتدایی برای ما بزرگ تر ها بسیار آسان و ساده به نظر می رسد اما یادگیری همین دروس برای دانش آموزانی که دایره لغت محدودتری دارند، سطح دانش آنها پایین تر است و بسیاری از مفاهیم ابتدایی و بنیادین را نمی دانند می تواند مشکل باشد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم هرگز از یک کودک دبستانی به ویژه در پایه های نخستین دوره ابتدایی انتظار نداشته باشید که همه چیز را همچون دانش آموزان پایه های بالاتر درک کرده و عملکردی سریع و مثبت داشته باشد.

در واقع میزان یادگیری دانش آموزان از علوم مختلف بستگی به مواردی چون سطح دانش علمی پیش نیاز برای هر درس، شیوه تدریس دروس، تمرکز و دقت کافی در کلاس، شرایط جسمی، روحی و روانی مناسب در زمان آموزش و علاقمندی به درس و مدرسه دارد.

اگر هریک از فاکتورهای ذکر شده دچار نقصان باشند، دانش آموز مطمئنا در یادگیری دروس دچار مشکل می شود. به همین دلیل است که توصیه می شود دانش آموزان در پایه سوم دبستان از وجود یک معلم خصوصی برای یادگیری بهتر بهره مند شوند.

مزایای استخدام معلم خصوصی سوم دبستان

به شما اطمینان می دهیم که حضور یک معلم خصوصی خوب مزایای بسیار زیادی برای فرزند شما از نظر پیشرفت در تحصیل و بهبود یادگیری به همراه خواهد داشت.

هر دانش آموز با هر سطح یادگیری و دانش علمی نیازمند معلم خصوصی خواهد بود، می پرسید چرا؟ پاسخ ساده است!

بسیاری از دانش  آموزان تیزهوش و فعال علاقه دارند که مطالب خارج از درس به ویژه در مورد ریاضی و علوم را بیاموزند. حضور یک معلم خصوصی برای این دانش آموزان می تواند انگیزه کافی رشد تحصیلی و علم آموزی را به همراه داشته و آنها را برای آزمون های سمپاد دوره ابتدایی به متوسطه اول آماده سازد. در واقع وقتی یک دانش آموز در دروس مهمی چون ریاضی و علوم عملکرد درخشانی دارد، انگیزه او برای یادگیری بهتر و بیشتر افزایش یافته و اعتماد به نفس بیشتری در آینده خواهد داشت.

دانش آموزانی که پایه قوی مناسبی دارند اما به هر دلیل از آموزش صحیح و استاندارد بی نصیب می ماند نیز می توانند با حضور یک معلم خصوصی خوب عقب ماندگی ها و پس رفت ها را جبران کرده و همچنان در اوج بمانند. هیچ تضمینی وجود ندارد که معلم مدرسه فرزند شما بتواند با شیوه های آموزشی رایج مفاهیم درسی را به خوبی به فرزندتان منتقل کند. در این شرایط استفاده از تجربیات یک معلم خصوصی با تجربه و موفق می تواند چنین کمبودی را به خوبی جبران کرده و از افت تحصیلی فرزند شما پیشگیری کند.

در مورد دانش آموزان ضعیف نیز استفاده از کلاس های خصوصی یک اجبار و ضرورت محسوب می شود. این دانش  آموزان نیاز دارند که مفاهیم درسی برای آنها دوباره تکرار شده و بسیاری از تمرین ها و مثال ها مرور شوند.

استخدام بهترین معلم خصوصی پایه سوم دبستان

برای این که از کلاس های خصوصی بیشترین بهره را ببرید، نیاز است که به جای استفاده مقطعی از یک معلم خصوصی خوب، یک برنامه منظم و دائمی برای حضور او در خانه داشته باشید. در حقیقت کلید گمشده موفقیت تحصیلی دانش آموزان داشتن برنامه ریزی دقیق، استاندارد و متناسب با شرایط شخصی آنها است.

یک معلم خصوصی خوب باید ضمن ارائه یک برنامه ریزی دقیق برای دروس مختلف پایه سوم متناسب با شرایط تحصیلی، شخصیتی و فردی دانش آموز، همه چیز را مطابق با نقاط ضعف و قوت او به درستی در برنامه پیاده سازی کرده و هدف را پیشرفت تحصیلی دانش آموز نسبت به عملکرد همان دانش آموز در گذشته قرار دهد.

دانش آموزان با داشتن یک برنامه ریزی دقیق می توانند در تمام سال تحصیلی عملکرد خوبی داشته باشند و حرکتی هدفمند را به سوی موفقیت در امتحانات پایان سال و همچنین پیشرفت عملی و تحصیلی آغاز کنند.

در حقیقت نگرش استفاده از معلم خصوصی در شب های  امتحان سال ها است که منسوخ شده و جای خود را به استفاده از تجارب و دانش یک معلم با تجربه به صورت منظم سپرده است.

چگونه بهترین معلم خصوصی سوم را استخدام کنیم؟

امروزه تعداد معلمانی که تدریس خصوصی می کنند بسیار زیاد است، اگرچه ظاهرا این نکته می تواند امیدبخش باشد، اما باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید که همه فارغ التحصیلان تحصیلاتی عموما معلمان خصوصی خوبی نخواهند بود. یک معلم خصوصی باید ویژگی های منحصر به فرد و ویژه ای داشته باشد که مهمترین آنها عبارتند از:

– رزومه کاری قوی و موفق

– قابل اعتماد و دارای فضایل اخلاقی

– فعالیت تضمین شده

– ارائه گزارشات بعد از پایان هر جلسه

– متعهد، مسئول و اخلاق مدار

– آشنا به مباحث روانشناسی کودک و نوجوان

– دارای دانش تخصصی

– مسلط به شیوه های نوین و مدرن آموزشی

– با حوصله، سخت کوش و با انگیزه

از آنجایی که مجموعه مدرسانه با هدف آموزش به سبک مدرن و شیوه های آموزشی علمی و استاندارد پایه گذاری شده است، همکاران ما در بخش تدریس خصوصی از فیلترهای بسیار سختگیرانه ای از نظر علمی و شخصیتی عبور کرده اند و در نهایت می توانیم مدعی شویم که بهترین و مجرب ترین کادر آموزشی را در اختیار داریم.

ما در کنار کلاس های خصوصی به ارائه برنامه ریزی تحصیلی، مشاوره خانواده و دانش آموز و گزارشات آماری به منظور آنالیز راندمان کلاس های خصوصی توجه داشته ایم و به این ترتیب استفاده از کلاس های خصوصی مدرسانه چه به صورت فیزیکی و چه آنلاین می تواند برای دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی مفید و کاربردی باشد.

Visits: 3543

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.