هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

بهترین معلم های ریاضی دوم ابتدایی (خانم و آقا) + نمونه تدریس

یادگیری ریاضی دوم ابتدایی (دبستان) به مانند پایه اول بسیار مهم است و دانش آموزان برای داشتن پایه قوی در ریاضی باید این پایه ها را به خوبی و درستی بیاموزند, در این پایه روش تدریس بسیار مهم است و دانش آموزان هم باید به درستی ریاضیات را یاد بگیرند و تدریس ریاضی معلم به گونه ای باشد که دانش آموز به ریاضیات علاقه مند شود.

بهترین معلم ریاضی برای پایه دوم دبستان

در پایه اول ابتدایی دانش آموزان با مفاهیم بسیار ابتدایی علوم مختلف آشنا می شوند. در مورد درس مفهومی و مهمی چون ریاضیات در سال اول ابتدایی تنها مفاهیم ابتدایی اعداد یک و دو رقمی و مفاهیمی چون مقایسه، جمع یک رقمی و … تدریس می شود. با ورود دانش آموز به پایه دوم او باید آماده دریافت مفاهیم جدیدتر و پیچیده تری در ریاضیات باشد. ضمن این که پایه ها مسائل مهم ریاضی از جمله عمل جمع و ضرب و تفریق و تقسیم نیز در پایه دوم دبستان رقم می خورد. به همین دلیل است که ما معتقدیم در اختیار داشتن بهترین معلم ریاضی پایه دوم دبستان نقش مهمی در موفقیت دانش آموزان در یادگیری ریاضی پایه های بالاتر خواهد داشت.

ویژگی های یک معلم ریاضی خوب

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم بهره مندی از وجود یک معلم ریاضی خوب به ویژه در پایه های نخست دوره ابتدایی شانس موفقیت تحصیلی را در دانش آموزان افزایش می دهد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم حتما از وجود یک معلم با تجربه و مهارت کافی در پایه های ابتدایی مطمئن شوید. اگر فرزند شما به هر دلیلی ارتباط خوبی با معلم خود برقرار نمی کند استخدام یک معلم خصوصی ریاضی خوب می تواند این خلأ را به خوبی پوشش دهد.

به یاد داشته باشید که ارتباط خوب معلم و شاگرد بخش عمده ای از انگیزه تحصیلی را در دانش آموزان ابتدایی ایجاد می کند به همین دلیل نمی توان از نقش مهمی که معلم در موفقیت های تحصیلی دانش آموزان دارد غافل شد. برخورداری از تجربیات یک معلم کارآزموده و با تجربه گامی موثر در یادگیری بهتر درس ریاضی و توانایی بیشتر در یادگیری این درس مهم در سال های بالاتر است. شاید با خود فکر کنید که یک معلم ریاضی خوب در پایه دوم دبستان چه تأثیراتی در موفقیت دانش آموز خواهد داشت. ما در ادامه به مهمترین تأثیراتی که معلم ریاضی خوب در موفقیت تحصیلی دارد می پردازیم.

افزایش اعتماد به نفس دانش آموز

یکی از مهمترین دستاوردهای استفاده از بهترین معلم ریاضی پایه دوم  افزایش انگیزه و اعتماد به نفس در دانش آموز است. وقتی معلم بتواند به خوبی مفاهیم درسی را به دانش آموز پایه دوم منتقل کند، حس یادگیری آسان، اعتماد به نفس را در دانش آموز افزایش می دهد. به همین دلیل نیز او دید مثبت تری نسبت به یادگیری درس مهمی چون ریاضیات خواهد داشت. این اعتماد به نفس به دانش آموز کمک می کند تا در سال های بالاتر با موفقیت بیشتری در یادگیری مباحث پیچیده ریاضیات روبه رو باشد.

علاقمندی به ریاضیات

ریاضی یکی از مهمترین و اصلی ترین علومی است که دانش آموز در طول تحصیل آن را می آموزد. یادگیری آسان این درس می تواند علاقه دانش آموزان مستعد را به یادگیری ریاضی افزایش دهد. چنین دانش آموزانی معمولا به حل مسئله و مفاهیم ریاضی علاقه بیشتری نشان می دهند و علاقمندی به ریاضیات می تواند پایه موفقیت در آزمون هایی چون المپیادهای علمی، مدارس تیزهوشان و کنکور را در پی داشته باشد.

موفقیت در یادگیری دروس دیگر

تحقیقات نشان می دهد دانش آموزانی که در یادگیری ریاضی موفق بوده اند، در دروس دیگر نیز موفقیت های چشمگیری دارند. به همین دلیل است که اگر بتوان پایه درسی ریاضی را در دانش آموزان قوی تر کرد، می توان امید داشت که چنین دانش آموزی در یادگیری سایر دروس نیز موفق تر عمل کند.

ویژگی های بهترین معلم ریاضی

حال که با اهمیت حضور یک معلم ریاضی خوب در پایه دوم دبستان آشنا شدید، آیا می دانید که چنین معلمی چه ویژگی هایی دارد؟ در ابتدا باید متذکر شویم که تنها پایه علمی یک مدرس نمی تواند تضمین کننده موفقیت او در امر تدریس به ویژه در پایه های تحصیلی حساسی چون سال های اول ابتدایی باشد. ما در ادامه به ویژگی هایی می پردازیم که می تواند معرف یک معلم ریاضی کاربلد و با تجربه در دوره ابتدایی باشد.

رفتار مناسب با دانش آموزان

مهمترین عامل برقراری ارتباط بین معلم و دانش آموزان در همه دوران های تحصیل به ویژه پایه های ابتدایی رفتار معلم است. یک معلم ریاضی خوب باید رفتار متعادلی با دانش آموز داشته باشد که ضمن ایجاد احساس آرامش و صمیمیت با معلم، بتواند به خوبی کلاس را اداره کرده و از اراده و جدیت کافی نیز برخوردار باشد. به ویژه در مورد دانش آموزانی که از اختلالات تمرکز یا بیش فعالی رنج می برند، رفتار معلم نقش مهمی در علاقمند کردن دانش آموز به مباحث درسی و جلب توجه و تمرکز او خواهد داشت.

آشنایی با شیوه های جدید آموزشی

شیوه های سنتی آموزش ریاضی سال ها است که در کشورهای پیشرفته منسوخ شده است. یک معلم ریاضی خوب باید به شیوه های تدریس مدرن و جدید تسلط کافی داشته باشد و بتواند بهترین شیوه آموزشی متناسب با شرایط دانش آموز در کلاس را انتخاب کند. گاهی نیاز است که شیوه های آموزشی کمی غیر رسمی تر یا دانش آموز محورتر باشند. در مورد بعضی دانش آموزان نیز همان شیوه استاد و شاگردی و یا معلم محوری پاسخگوی نیاز است. شیوه های تدریسی بازی و ریاضی نیز برای دانش آموزانی که حوصله کلاس های رسمی را ندارند پیشنهاد می شود. در هر صورت این معلم است که باید با انتخاب شیوه های تدریس دانش آموز را به یادگیری علاقمند کند.

تجربه کافی تدریس در پایه ابتدایی

بر خلاف تصور عموم پایه های ابتدایی از جمله سخت ترین پایه های آموزشی در دوران تحصیل محسوب می شوند. در واقع آموزش مفاهیم درس غیر ملموسی چون ریاضی به دانش آموزانی که دایره لغت وسیعی ندارند و درک آنها از محیط پیرامون بسیار کم است کار دشواری است. به همین دلیل توصیه می شود که برای این پایه های تحصیلی از معلمان با تجربه و مهارت کافی استفاده شود.

برنامه ریزی دقیق و مناسب برای دانش آموز

تحصیل و یادگیری نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند است. هیچ فرقی نمی کند که در مورد چه پایه تحصیلی صحبت می کنیم. یک معلم ریاضی خوب پایه دوم ابتدایی باید برنامه ریزی درسی مناسبی برای دانش آموز از نظر حل تمرین، ساعات مطالعه، مرور و نوشتن مطالب درسی با توجه به شرایط دانش آموز آماده کند.

چه زمانی باید معلم خصوصی ریاضی استخدام کنیم؟

برای بسیاری از والدین این سوال مطرح می شود که چه زمانی باید به فکر استخدام معلم خصوصی ریاضی دوم دبستان باشیم؟ پاسخ بسیار ساده است! وقتی که فرزند شما به آن نیاز دارد. یک بررسی کوتاه در وضعیت تحصیلی دانش آموز نشان می دهد که آیا او از یک معلم خوب ریاضی بهره مند است یا خیر. کافی است که روند یادگیری و پیشرفت درسی او را رصد کنید. اگر احساس می کنید که به خوبی به مباحث درسی تسلط ندارد یا برای حل تمرینات نیاز به یک راهنما دارد وقت آن رسیده است که یک معلم خصوصی استخدام کنید.

توصیه مدرسانه

برخی از والدین تصور می کنند که مباحث درسی ریاضی دبستان به اندازه ای ساده است که می توانند خود آن را به فرزندشان بیاموزند. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که روش های تدریس ریاضیات طی سال ها متحول شده است و امروزه شیوه هایی که والدین با آن ریاضی را آموخته اند کاملا منسوخ شده است. ضمن این که ممکن است فرزند شما هرگز شما را در کسوت یک معلم نپذیرد و آن جدیتی که برای یادگیری لازم است را در ارتباط با شما پیدا نکند. پیشنهاد ما این است که با استخدام بهترین معلم ریاضی دوم دبستان که از تجربه و مهارت کافی برای آموزش به دانش آموزان در این سطح برخوردار است زمینه پیشرفت تحصیلی فرزند خود را فراهم کنید.

نمونه تدریس یکی از معلم های ریاضی دوم ابتدایی

کلاس دوم دبستان یکی از پایه های ابتدایی دوره شش ساله توصیفی مقطع دبستان است. دانش آموزان در این پایه تحصیلی اگرچه تجربه یک سال آموزش رسمی را دارند اما هنوز هم محیط کلاس و مدرسه برای آنان تازگی داشته و همچنان مباحث پایه ای دروسی چون ریاضی، فارسی و علوم را می آموزند. اگرچه بسیاری از والدین تصور می کنند که پایه های اولیه مقطع دبستان (کلاس اول، دوم و سوم) بسیار آسان بوده و چندان آن را جدی نمی گیرند اما قضیه کاملا برعکس است و این پایه ها از مهمترین مقاطع تحصیلی به لحاظ ارزش مباحث درسی و همچنین تأثیری که بر شخصیت فردی و اجتماعی کودکان دارند محسوب می شوند. ما در این مقاله قصد داریم به اهمیت استخدام بهترین معلم خصوصی کلاس دوم دبستان بپردازیم.

آیا استخدام معلم خصوصی برای کلاس دوم دبستان ضروری است؟

کودکان در مقاطع اولیه دوره ابتدایی هنوز با محیط درس و مدرسه خو نگرفته اند. بسیاری از آنان همچنان هیجان و استرس حضور در کلاس درس را تجربه می کنند. برخی دیگر نیاز به تمرین و تکرار بیشتر مباحث درسی سال اول دبستان را دارند و برخی از مطالب مهم آموزشی را فراموش کرده اند. دسته ای دیگر از دانش آموزان نیز از نظر آموزشی دیرتر از سایرین مطالب را یاد می گیرند و یا دارای اختلالاتی چون اختلال توجه و تمرکز، بیش فعالی، اوتیسم و … هستند. دسته ای از دانش آموزان نیز به دنبال گام های بلند و بزرگ برای رسیدن به اهدافی چون قبولی در مدارس تیزهوشان بوده و تلاش می کنند از همین سال های ابتدای تحصیل بهترین عملکرد را داشته باشند.

پاسخ سوال کاملا روشن است! فرزند شما متعلق به هریک از دسته های توصیف شده باشد، برای بهبود عملکرد در کلاس دوم دبستان نیازمند استفاده از مزایای معلم خصوصی خواهد بود. بنابراین اگر فرزند کلاس دومی دارید وقت آن رسیده که به طور جدی به استخدام بهترین معلم کلاس دوم فکر کنید.

مزایای استفاده از معلم خصوصی کلاس دوم

همه ما می دانیم که بهره مندی از یک برنامه ریزی درسی اصولی و حضور یک راهنمای همیشگی تا چه اندازه می تواند در بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان موثر باشد. وقتی صحبت از معلم خصوصی کلاس دوم می شود نمی توان بهره مندی از مزایای آن را منحصر دسته ای خاص از دانش آموزان دانست. در واقع همه دانش آموزان با هر پیشینه تحصیلی، سطح دانش، شرایط خانوادگی و تحصیلی نیازمند معلم خصوصی هستند.

برنامه های منظم کلاس های خصوصی می تواند با مزایایی چون آموزش مجدد مطالب درسی که دانش آموز در کلاس متوجه آنها نشده است، تمرین، تکرار و مرور مطالب درسی، حل تمرین و مثال های اضافه، کشف نقاط قوت و ضعف دانش آموز در دروس مختلف، برنامه ریزی دقیق برای آمادگی امتحانات و … همراه باشد.

اکثر والدین تصور می کنند که کلاس های خصوصی تنها در مواقع امتحانات، پایه های تحصیلی بالا و برای دانش آموزان ضعیف کاربرد دارد، این در حالی است که همه دانش آموزان می توانند با بهره مندی از مزایای کلاس های خصوصی در اهداف تحصیلی خود موفق باشند.

توصیه ما این است که اگر می خواهید شاهد موفقیت های همیشگی و دائمی فرزند خود باشید و نمرات درخشان را همراه با یادگیری اصولی و مفهومی دروس می خواهید باید با استخدام بهترین معلم خصوصی کلاس دوم، به فرزند خود کمک کنید.

ویژگی های بهترین معلم خصوصی کلاس دوم

اگر قصد دارید با استخدام یک معلم خصوصی شرایط تحصیلی مناسبی را برای فرزند خود ایجاد کنید باید با ویژگی های یک معلم برتر آشنایی داشته باشید. مهمترین نکته در خصوص آموزش دروس در سه سال اول مقطع ابتدایی، آموزش مفهومی آن است. ضمن این که مفاهیمی که دانش آموز در این مقاطع تحصیلی می آموزد، پایه و بنیان بسیاری از مطالب مهم درسی در سال های بالاتر تحصیلی است؛ بنابراین بسیار مهم است که آموزش مفاهیم کاملا اصولی، ریشه ای و قابل فهم باشد. به همین دلیل است که ما معتقدیم نباید هر معلمی را برای این پایه های تحصیلی استخدام کرد. مهمترین ویژگی های بهترین معلم خصوصی کلاس دوم را می توان به این شرح خلاصه کرد:

– مسئولیت پذیر و متعهد

– دارای فن بیان قوی

– آشنا به روانشناسی کودک

– مسلط به مباحث درسی

– دارای قدرت ایجاد ارتباط صمیمانه و قوی با دانش آموز

– دارای تسلط کافی به برنامه ریزی درسی و اجرای اصولی آن

– قابل اعتماد و دارای فضائل اخلاقی

– دارای تجربه و رزومه کاری قوی

– ارائه گزارش های آماری بعد از هر جلسه کلاس

– توانمند در اداره کلاس

– آشنا به شیوه های مدرن آموزشی

استخدام بهترین معلم خصوصی کلاس دوم در مدرسانه

استخدام معلم خصوصی زمانی می تواند مفید و کاربردی باشد که کلاس های تدریس خصوصی به صورت یک برنامه منظم و هدفمند توسط افراد متخصص و دارای تجربه کافی اداره شود. ما در مدرسانه امکان برخورداری از مزایای تدریس خصوصی توسط بهترین معلمان کشور را برای همه دانش آموزان در سراسر ایران فراهم کرده ایم. ما اعتقاد داریم که بهره مندی از مزایای تدریس خصوصی و برخورداری از بهترین معلم خصوصی کلاس دوم  حق همه دانش آموزان این پایه تحصیلی در سراسر کشور است. امکان بهره مندی از مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی های دقیق، اصولی و استاندارد می تواند آینده تحصیلی هر دانش آموزی را تحت تأثیر قرار دهد.

از جمله مزایای استخدام بهترین معلم خصوصی کلاس دوم در مدرسانه می توان به کلاس های برنامه ریزی شده و هدفمند، ارائه گزارش هایی از نتایج کلاس ها و میزان پیشرفت دانش آموز بعد از هر جلسه کلاس خصوصی، امکان برگزاری کلاس های خصوصی به صورت حضوری و آنلاین، بهره مندی از اساتید حرفه ای و متخصص در زمینه آموزش دروس پایه با استفاده از جدیدترین منابع درسی، استفاده از روش های مدرن آموزشی مطابق با به روزترین شیوه های آموزش در دنیا و برخورداری از معلمان حرفه ای و اخلاق مدار اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کلاس های تدریس خصوصی و دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان مدرسانه در ارتباط باشید.

۸۸۹۰۴۰۰۲ – ۰۲۱

Visits: 2125

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.