هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

بهترین معلم های ریاضی اول ابتدایی (خانم و آقا)

اول ابتدایی از آن پایه های درسی بسیار مهم است مخصوصا” در درس ریاضی که متأسفانه کمتر مورد توجه قرار می گیرد. دانش آموزان همه مفاهیم ابتدایی و پایه دروس مهمی چون ریاضی یا علوم را در کلاس اول می آموزند. یادگیری خوب این دروس در پایه اول می تواند کار او را در سال های بالاتر راحت تر کند. ضمن این که در اختیار داشتن بهترین معلم ریاضی پایه اول کمک می کند تا دانش آموز به این درس علاقمند شده و یا استعداد او در یادگیری ریاضی شکوفا شود.

بسیاری از مدارس تلاش می کنند تا بهترین و با تجربه ترین معلم ها را برای کلاس اول به کار گیرند. تجربه خوب معلمان این پایه می تواند سرنوشت تحصیلی بسیاری از دانش آموزان را تغییر دهد. اولین آشنایی دانش آموزان با درس ریاضی یا با سایر دروس می تواند باعث علاقمندی او به درس یا دلزدگی همیشگی او باشد.

اهمیت استخدام بهترین معلم های ریاضی پایه اول

معلمین پایه اول دبستان کار بسیار سختی را پیش رو دارند، آموزش به بچه هایی که مغز آنها همچون لوحی نانوشته از هر گونه معنا و مفهومی خالی است. این معلم است که باید او را با همه مفاهیمی چون اعداد، اعمال اصلی ریاضی، حروف الفبا، مقایسه، جهت های اصلی و فرعی و … آشنا کند. پس نباید این تصور وجود داشته باشد که آموزش به بچه های ابتدایی به ویژه کلاس اول کار آسانی است.

از طرف دیگر اغلب دانش آموزان پایه اول برای نخستین بار از محیط خانواده دور می شوند، آنها هیچ تصوری از کلاس های درس ندارند، آموزش رسمی برای آنها می تواند خسته کننده و دل آزار باشد، همچنین ممکن است بچه هایی با اختلالاتی چون اوتیسم، بیش فعالی یا اختلال تمرکز که هنوز شناسایی نشده اند در میان دانش آموزان کلاس وجود داشته باشند، این معلم است که می تواند با ارتباط صحیح و حساب شده با همه دانش آموزان آنها را به درس و کلاس علاقمند کرده و خصوصیات شخصیتی آنها را به خوبی شناسایی کند.

بسیاری از دانش آموزان دچار بیش فعالی یا اختلال تمرکز توسط معلمان با تجربه شناسایی می شوند، بنابراین می توان ادعا کرد که بهترین معلم کلاس اول معلمی است که در کنار دانش و آگاهی بسیار از علومی که آن را به دانش آموزان درس می دهد، از مباحث روانشناسی نیز به خوبی آگاه است.

ویژگی های بهترین معلم کلاس اول دبستان

حال که اهمیت وجود معلمان با تجربه و کاربلد در پایه اول ابتدایی را دانستید بهتر است با ویژگی های چنین معلمانی نیز آشنا باشید. شناسایی این معلمان به ویژه برای دانش آموزانی که ارتباط خوبی با کلاس های مدرسه ندارند، به شما کمک می کند تا با استخدام بهترین معلم خصوصی پایه اول ، خلأهای یادگیری او را در مهمترین پایه آموزشی به خوبی پر کنید.

علم و آگاهی بالا

یکی از مهمترین ویژگی معلم های پایه اول علم و آگاهی بالا است. همانطور که در بخش قبل توضیح دادیم، تدریس به دانش آموزان کلاس اول نیاز به علم سرشاری دارد. در واقع معلم باید خود به خوبی مفاهیم ابتدایی را درک کرده باشد که بتواند آن را به دانش آموز و از همه مهم تر به زبانی که او می فهمد ، منتقل کند.

فن بیان قوی

ارتباط گیری با کودکان در سنین ۶ و ۷ سال نیازمند داشتن فن بیان قوی است. در واقع توضیح دادن مسائل و مفاهیم با زبانی که کودک آن را به خوبی درک کند کار سختی است که یک معلم پایه اول باید از آن برخوردار باشد. شیرینی گفتار، لحن رسا و قوی، گفتار فصیح و روان از جمله خصوصیاتی است که معلم کلاس اول باید از آن برخوردار باشد.

صبوری و متانت

معلم پایه اول ابتدایی باید بسیار صبور و خوددار باشد. مطمئنا حضور در کلاس های درس با حدود ۲۰ تا ۳۰ دانش آموز کلاس اولی با شیطنت های کودکانه و پتانسیل بالا برای بر هم زدن نظم کلاس نیازمند صبر و حوصله بسیاری است. معلم کلاس اول باید بسیار صبور باشد. گاهی نیاز است که درس را برای عده ای از دانش آموزان بارها و بارها تکرار کند. جو کلاس را رسمی نگاه دارد، کلاس را به خوبی اداره کند و تصویر مهربان و دلسوزی از خود در ذهن دانش آموزان بسازد. حقیقتا پایبندی به همه این عوامل کار بسیار سختی به نظر می رسد.

شیوه های تدریس خلاقانه

برای دانش آموزان کلاس اول حضور در کلاس های درس رسمی و نشستن روی نیمکت برای مدت زمان طولانی کار آسانی نیست. این دانش آموزان پتانسیل آن را دارند که خیلی زود تمرکز خود را از دست بدهند و بازیگوشی کنند. بنابراین یک معلم کلاس اول ابتدایی باید شیوه های تدریس خلاقانه ای داشته باشد تا علاوه بر  آموزش نکات مهم درسی به دانش آموزان بتواند آنها را مشتاق یادگیری در کلاس نگاه دارد. به ویژه در مورد دروس مفهومی چون ریاضیات این شیوه های آموزشی می تواند بیشترین تأثیر را در یادگیری پایه های ریاضی داشته باشد.

مسئولیت پذیری

با احترامی که برای همه دبیران و آموزگاران کشورمان قائل هستیم اما باید پذیرفت که برخی از همکاران همه توان و انرژی خود را به کار نمی گیرند. در صورتی که مهمترین پایه تحصیلی برای یک فرد دوران ابتدایی و به ویژه کلاس اول است. این معلم  است که باعث می شود دانش آموز عاشق مدرسه و فضای آن باشد یا از درس و مشق دلزده باشد و هرگز ارتباط خوبی با مدرسه برقرار نکند.

شاید بتوان گفت که این معلمان عزیز بیشترین بار مسئولیت را در موفقیت های تحصیلی دانش آموزان بر دوش دارند. عدم توجه به شرایط دانش آموزان و همدلی با آنها یا بی توجهی به کلاس و تنها رفع مسئولیت کردن می تواند باعث دلزدگی دانش آموزان با روحیه حساس و لطیف و یا شاگردانی که در یادگیری دچار مشکل هستند شود. به این ترتیب آنها برای همیشه از درس خواندن دلزده خواهند شد. تجربیات بسیاری در این زمینه بیان شده است که توجه به آنها می تواند میزان اهمیت نقش معلم کلاس اول ابتدایی را در علاقمندی یا عدم علاقه به درس را به خوبی نشان دهد.

توصیه مدرسانه

در این مقاله اهمیت پایه اول ابتدایی و حضور بهترین معلم ریاضی پایه اول در کلاس  را برای شما بیان کردیم. این امکان وجود دارد که فرزند شما نتواند به هر دلیلی با کلاس درس در مدرسه ارتباط برقرار کند یا متأسفانه از حضور معلمی با توصیفاتی که بیان شد بهره مند باشد. در این شرایط شما می توانید با استخدام بهترین معلم کلاس اول شرایط ایده آلی را برای آموزش فرزند خود فراهم نمایید. به منظور دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

Visits: 1038

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.