هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

چرا کلاس های تدریس خصوصی مدرسانه؟

تدریس خصوصی یکی از بهترین روش ها برای آموزش دروس به دانش آموزانی است که به هر دلیل از یادگیری در کلاس درس باز مانده اند. بنابراین می توان گفت که این تنها امید دانش آموزان و والدین برای رسیدن به نتیجه دلخواه است.  اما کیفیت کلاس های خصوصی و چگونگی بهره مندی از آنها مسئله ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ویژگی کلاس خصوصی مناسب

همانطور که گفتیم کلاس های خصوصی برای دانش آموزانی مورد استفاده قرار می گیرد که نتوانسته اند در کلاس درس  آموزش های لازم را دریافت کنند. بنابراین بسیار مهم است که کلاس خصوصی در شرایطی برگزار شود که دانش آموز بتواند به خوبی از آن بهره مند شده و خود را از نظر علمی به سایر همکلاسان خود برساند. در این بخش به شما خواهیم گفت که یک کلاس خصوصی خوب و مناسب چه ویژگی هایی دارد.

از نظر علمی در سطح بالایی قرار دارد

اولین نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که کلاس خصوصی تنها برای دانش آموزان ضعیف برگزار نمی شود، بلکه هر دانش آموز با هر پایه علمی می تواند به دلخواه از این کلاس ها استفاده کند. بنابراین کلاس های خصوصی باید از نظر علمی در سطح بالایی قرار گرفته باشند. به این معنا که معلم برگزار کننده کلاس خصوصی باید از نظر علمی در مرتبه بالایی قرار داشته باشد و دارای مدرک معتبر دانشگاهی و همچنین توانایی انتقال دانش خود به دانش آموز باشد.

کلاس خصوصی همانند کلاس درس

اگر چه ممکن است کلاس خصوصی در فضایی غیر از فضای کلاس درسی برگزار شود اما از نظر کیفیت و رسمیت باید همانند کلاس درس باشد، به این معنا که دانش آموز و مدرس با همان شرایط کلاس در کلاس خصوصی حاضر می شوند. کلاس باید رسمیت لازم را داشته باشد و دانش آموز با تمرکز و دقت بالا در کلاس در معرض آموزش قرار گیرد.

در زمان و مکان مناسب برگزار شود

کلاس های تدریس خصوصی عموما کلاس های فوق برنامه هستند، به همین دلیل برگزاری آنها توسط والدین یا معلم خصوصی برنامه ریزی می شود، اما باید توجه داشت که برگزار کردن این شکل از کلاس ها در فضای مناسب و زمان مناسب می تواند نقش مهمی در میزان یادگیری دانش آموز داشته باشد. به طور مثال دانش آموز در زمان خستگی یا بیماری از تمرکز لازم برای حضور در کلاس خصوصی برخوردار نیست. یا به طور مثال برگزاری کلاس های خصوصی در مکان هایی دور از محل زندگی دانش آموز خستگی زیادی را به او تحمیل می کند که در راندمان تحصیلی او تاثیرگذار خواهد بود.

استفاده بهینه از زمان

یکی از ویژگی های کلاس خصوصی این است که مدرس خصوصی وقت دارد به مشکلات آموزشی یک شاگرد رسیدگی کند، بنابراین بهتر می توان زمان حضور در کلاس درس را برنامه ریزی کرد، اصولا مدیریت زمان در این کلاس ها نقش مهمی در موفقیت کلاس خصوصی خواهد داشت.

انواع کلاس خصوصی

کلاس خصوصی می تواند در انواع کلاس های تقویتی، کلاس های حضوری و کلاس آنلاین تشکیل شود. ماهیت هر یک از این کلاس ها به این شرح است:

کلاس های تقویتی

معمولا این کلاس ها برای رفع اشکال، حل تمرین یا مثال های بیشتر به شکل گروهی و در فضای آموزشی برگزار می شود، در اغلب مدارس برای این که مشکلات درسی یک پایه کلاسی برطرف شود ممکن است از طرف اولیا مدرسه کلاس های تقویتی برای آنها برنامه ریزی شود، همچنین برگزاری چنین کلاس هایی در موسسات آموزشی مختلف به صورت کلاس های گروهی امری رایج است.

کلاس خصوصی حضوری

در کلاس های خصوصی حضوری معلم و شاگرد  در کلاس درس خصوصی حاضر می شوند، مکان کلاس ممکن است در منزل دانش آموز، فضای موسسه یا منزل مدرس باشد، در این کلاس ها استفاده از ابزار و وسایل آموزشی کار چندان ساده ای نخواهد بود.

کلاس خصوصی آنلاین

این شیوه آموزشی از نظر ماهیت همانند کلاس های خصوصی است با این تفاوت که به صورت آنلاین برگزار می شود و مدرس و دانش آموز به کمک نرم افزارهای آموزشی با یکدیگر در ارتباط خواهند بود. یکی از مزایای استفاده از کلاس های آنلاین آن است که استفاده از ابزار و وسایل کمک درسی در آن به سادگی میسر خواهد بود.

کلاس خصوصی آنلاین می تواند به صورت زنده و یا به شکل برنامه ضبط شده در اختیار دانش آموز قرار گیرد، در هر صورت آنچه مسلم است هدف از برگزاری کلاس ها است که یادگیری  بهتر دانش آموز را هدف می گیرد.

مزایای استفاده از کلاس خصوصی آنلاین

از جمله مزایایی که می توان برای کلاس های خصوصی آنلاین در نظر گرفت امکان برگزاری این کلاس ها بدون محدودیت زمانی، مکانی و جغرافیایی است، بنابراین دانش آموزان می توانند به بهترین و با تجربه ترین مدرسین کشور دسترسی داشته باشند.

نکته مهم بعدی در مورد این کلاس ها صرفه جویی در زمان و هزینه های خانواده است، از آنجایی که این کلاسها به صورت غیر حضوری برگزار می شود زمان رفت و آمد به کلاس، هزینه ایاب و ذهاب و … به کلی صرفه جویی می شود.

کلاس های آنلاین را می توان در هر شرایط و فضایی برگزار کرد، به طور مثال حتی زمانی که دانش آموز در مسافرت یا مهمانی حضور دارد با قرار گرفتن در گوشه ای دنج و آرام می تواند در کلاس درس حضور پیدا کند.

چرا کلاس های تدریس خصوصی مدرسانه

کلاس های تدریس خصوصی مدرسانه به شکل استاندارد و با بهترین اساتید کشور در مقاطع مختلف تحصیلی برگزار می شود. از جمله مزایای استفاده از این کلاس ها امکان برگزاری کلاس ها و حتی آزمون های تعیین سطح به شکل آنلاین است، ما در مدرسانه بهترین اساتید را با گذر از سختگیرانه ترین فیلترهای گزینشی برای برگزاری کلاس های آنلاین انتخاب کرده ایم.

شرکت در کلاس های خصوصی مدرسانه به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است، ضمن این که مدرسین خصوصی در مدرسانه با پیگیری مداوم وضعیت درسی دانش آموز، مقایسه وضعیت درسی او در کلاس های خصوصی از نخستین جلسه و همچنین تعامل مستقیم با والدین دانش آموزان تمام تلاش خود را برای بهره مندی از مزایای کلاس های خصوصی به کار می گیرند.

برنامه ریزی مناسب و مدیریت کلاس، استفاده بهینه از زمان درس، حل تمرین و مثالهای فراوان از مباحث درسی و همچنین برگزاری آزمون های ارزیابی از جمله مواردی است که در کلاس های خصوصی مدرسانه به آن پرداخته می شود.

برای شرکت در کلاس های خصوصی مدرسانه می توانید جهت مشاوره با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

Visits: 221

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.